Gjest anonym Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 er det bare meg som "må" småspise litt godteri hver dag? F.eks vet jeg at det ligger masse godteri i skapet og da klarer jeg ikke å dy meg, men må ha et par bamsemums om dagen. Frukt funker ikke på meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hvorfor har du godteri liggende, da? Dersom du er litt hard med deg selv tar det ikke lang tid å "venne" kroppen av med godtesuget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linkca Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 jepp, spiser godteri hver dag og er fornøyd med det!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hvorfor har du godteri liggende, da? Dersom du er litt hard med deg selv tar det ikke lang tid å "venne" kroppen av med godtesuget. fordi jeg fikk 3 kilo godt til bursdagen min hehe. Og nå klarer jeg ikke dy meg selvom jeg slanker meg. Blir bare bittelitt om dagen da. Og JO, det tar lang tid å venne seg av med det, iallefall for meg som er sjokoholiker. Må ha sjokolade, elsker det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 jepp, spiser godteri hver dag og er fornøyd med det!! slanker du deg? Eller er du tynn og har høy forbrenning? Legger du ikke på deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lincka Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 slanker du deg? Eller er du tynn og har høy forbrenning? Legger du ikke på deg? Er ikke tynn. Men er slank, og helt fornøyd. Har ikke høy forbrenning. Slanker meg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lincka Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Er ikke tynn. Men er slank, og helt fornøyd. Har ikke høy forbrenning. Slanker meg ikke. men legger heller ikke på meg. er ca 159 og ca 49-50 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.