Caylee Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 (endret) Tenk om verden ikke er slik jeg tror? Tenk om jeg tar helt feil? Tenk om legene har rett? At det bare er vrangforestillinger som nesten har tatt livet av meg? Tenk om jeg blir lurt i døden av de døde og øynene? Tenk om ingenting er av det ekte? At den virkelige verden er som den var før? Før legene mente jeg ble "syk". Tenk om jeg ikke eksisterer? Tenk om jeg er et spøkelse? Tenk om alt er et spill? Tenk om jeg blir overvåket for å finne ut hvor mye jeg tåler? Tenk om avdelingen gjør dette for å teste meg. Herregud jeg blir gal... Var dette innlegget bra? Eller var det fortsatt "skryteinnlegg"? Endret 3. august 2013 av Caylee 0 Siter
ISW Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Det første avsnittet du skrev var fantastisk. Det andre avsnittet du skrev var ikke det. Alt som står i det første avsnittet stemmer. Ingenting i det andre 0 Siter
miakami Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Da jeg var psykotisk trodde jeg alt var et spill i avdelingen. Men jeg husker ikke noe av det, har bare lest det i journalen. Fikk hukommelsestap på en måned pga psykosen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Tenk på hvordan virkeligheten var før. 0 Siter
Marie Mel Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Tenk om verden ikke er slik jeg tror? Tenk om jeg tar helt feil? Tenk om legene har rett? At det bare er vrangforestillinger som nesten har tatt livet av meg? Tenk om jeg blir lurt i døden av de døde og øynene? Tenk om ingenting er av det ekte? At den virkelige verden er som den var før? Før legene mente jeg ble "syk". Tenk om jeg ikke eksisterer? Tenk om jeg er et spøkelse? Tenk om alt er et spill? Tenk om jeg blir overvåket for å finne ut hvor mye jeg tåler? Tenk om avdelingen gjør dette for å teste meg. Herregud jeg blir gal... Var dette innlegget bra? Eller var det fortsatt "skryteinnlegg"? Hva vil skje om du satser på at første del av innlegget er rett? Hva om du følger det? Hva vil du miste? 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Det første avsnittet du skrev var fantastisk. Det andre avsnittet du skrev var ikke det. Alt som står i det første avsnittet stemmer. Ingenting i det andre Kanskje det. Er veldig i tvil :/ 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Tenk på hvordan virkeligheten var før. Ja.. da var virkeligheten bedre. Savner virkelig den tiden.. 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Hva vil skje om du satser på at første del av innlegget er rett? Hva om du følger det? Hva vil du miste? Jeg vil ikke miste noe. Men kanskje de døde mister noe om de har rett. Stemmene er der fortsatt. Må bare ignorere i så fall. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Ja.. da var virkeligheten bedre. Savner virkelig den tiden.. Da bør du få rett medisin slik at vrangforestillingene forsvinner, du har det ikke godt med dem. Jeg vet hvordan det er, det er ikke en ønskelig "virkelighet". 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Da bør du få rett medisin slik at vrangforestillingene forsvinner, du har det ikke godt med dem. Jeg vet hvordan det er, det er ikke en ønskelig "virkelighet". Håper bare ting blir som før igjen.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Håper bare ting blir som før igjen.. Håper du får det bedre snart 0 Siter
Caylee Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Håper du får det bedre snart Tusen takk <3 Du er god du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.