Magda Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg var på ferie i sommer, og i løpet av 9 dager la jeg på meg 4 kg. Det samme antall kilo som jeg hadde brukt hele våren og forsommeren på å gå ned. Er dette virkelig fysisk mulig? Nå har jeg riktignok gått ned 2 av dem igjen de siste ukene etter at jeg kom hjem, men tror det tar tid å miste de gjenværende 2 kiloene. Jeg har tydeligvis hatt det godt på ferie. Men synes ikke jeg har spist så gruelig mye - jeg har en del matallergier, og er derfor pent nødt til å ha et våkent øye på hva jeg putter i meg. Så, hvor mye kan man fysisk sett gå opp på 9 dager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393585-hvor-mye-er-det-fysisk-mulig-%C3%A5-legge-p%C3%A5-seg-p%C3%A5-9-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg var på ferie i sommer, og i løpet av 9 dager la jeg på meg 4 kg. Det samme antall kilo som jeg hadde brukt hele våren og forsommeren på å gå ned. Er dette virkelig fysisk mulig? Nå har jeg riktignok gått ned 2 av dem igjen de siste ukene etter at jeg kom hjem, men tror det tar tid å miste de gjenværende 2 kiloene. Jeg har tydeligvis hatt det godt på ferie. Men synes ikke jeg har spist så gruelig mye - jeg har en del matallergier, og er derfor pent nødt til å ha et våkent øye på hva jeg putter i meg. Så, hvor mye kan man fysisk sett gå opp på 9 dager? Jeg kan gå opp mye mer på ni dager, gikk opp tre kilo på en helg jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393585-hvor-mye-er-det-fysisk-mulig-%C3%A5-legge-p%C3%A5-seg-p%C3%A5-9-dager/#findComment-3488913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvis man ikke spiser så mye karbohydrater til vanlig, men plutselig kjører innpå en god del så binder kroppen masse vann i alle fall. Du har ikke gått opp 4 kg fettvekt på 9 dager i alle fall, det er nok en god del vann tenker jeg. I tillegg til at du kan ha mer i tarmene enn vanlig f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393585-hvor-mye-er-det-fysisk-mulig-%C3%A5-legge-p%C3%A5-seg-p%C3%A5-9-dager/#findComment-3488916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammanito Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg var på ferie i sommer, og i løpet av 9 dager la jeg på meg 4 kg. Det samme antall kilo som jeg hadde brukt hele våren og forsommeren på å gå ned. Er dette virkelig fysisk mulig? Nå har jeg riktignok gått ned 2 av dem igjen de siste ukene etter at jeg kom hjem, men tror det tar tid å miste de gjenværende 2 kiloene. Jeg har tydeligvis hatt det godt på ferie. Men synes ikke jeg har spist så gruelig mye - jeg har en del matallergier, og er derfor pent nødt til å ha et våkent øye på hva jeg putter i meg. Så, hvor mye kan man fysisk sett gå opp på 9 dager? Det samme skjedde med meg sist sommer... i Danmark. Der spiste vi gjerne to middager vi da, og middagene i danmark er jo ofte ganske store og usunne, chips og dertil....... og drakk mest cola som tørstedrikk da jeg ikke likte flaskevannet der og ikke stolte på vannet i springen..... så da jeg kom hjem var sjokket stort da jeg hadde lagt på meg 4 kg Men nå i sommer var vi og i Danmark, denne gangen gikk jeg ikke opp et gram. Hvorfor? Vel, nå holdt vi oss til et middagsmåltid, jeg kjøpte litt sunnere mat på restauranten og vi lagde selv noen ganger, spiste knekkebrød og grovbrød når jeg fant det (liker ikke rugbrødet i Danmark, er mest loff de selger ellers...) og drakk flaskevann, fant en god sort jeg likte. Drakk minimalt med brus..... og vi parkerte bilen ved feriehuset, gikk lange turer ned til sentrum hver dag, det tror jeg hjalp Men nå derimot - etter at vi kom hjem, har jeg gått opp 2 kg.... fordi jeg har gått tilbake til stygge vaner med brusdrikking og sjokoladespising og minimalt med trening.... så nå er det tilbake til harde bud. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393585-hvor-mye-er-det-fysisk-mulig-%C3%A5-legge-p%C3%A5-seg-p%C3%A5-9-dager/#findComment-3492134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.