lilan Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har i det siste plagdes med at jeg blir dårlig etter at jeg har trent. Jeg jobber som spinningsinstruktør, og det er spesielt etter mine egne timer jeg får intens hodepine og kvalme. Noen ganger blir jeg veldig varm og har en veldig høy puls en god stund utover kvelden. Jeg har tenkt på om det er fordi jeg spiser for lite før trening (fks når det blir rett etter jobb spiser jeg kun et par brødskiver og en banan eller youghurt.)Men det skjer også de dagene jeg er hjemme og spiser litt kraftigere kost først. Før var jeg en energibunt, nå er jeg helt knust etter en økt, og ofte slapp og trøtt ellers også. Stoff skifte problemer er vel noe eldre mennesker får? Jeg er bare 25 år, og har trent i mange år. Dette er frustrerende, hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Viten Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Heisann ! Det du beskriver ligner på overtrening/utbrenthets-symptomer. Jeg ville ha prøvd ett par ukers pause fra fysisk aktivitet, samt vært nøye med søvn/hvile og mye sunn mat. Prøv så en gradvis opptrapping av aktivitetsnivået. Hvis ikke det hjelper så kontakt lege. LYKKE TIL ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Lillan. Dette høres ikke greit ut. Bestill time hos legen din. Han/hun vil sikkert vurdere dette nærmere med en vanlig klinisk undersøkelse og diverse prøver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.