Gå til innhold

Det ser ut som jeg har skrevet noe jeg ikke har skrevet på tråden om breivik


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg siterte madelenemi, men det ser ut som jeg har skrevet både sitatet og svaret. Det samme skjedde når hun siterte meg. Jeg liker ikke helt at det skal oppfattes som jeg har skrevet noe jeg ikke har. Hadde vært fint om dere kunne fikset opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline

Selv om sitatboksen ikke er som vanlig, så ser man at du har sitert, og i tillegg har du jo presisert rett under ditt eget innlegg at det ble en feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på å sette markøren utenfor sitatboksen når du skal svare.  Ser at det er endel her inne som bommer litt på dette, og da blir det veldig uoversiktlig å se hvem som sier hva, slik du merket nå. 

 

Dersom jeg skal kommentere flere av utsagnene i et innlegg jeg siterer på forumoppsett som dette kan jeg skrive under hver punkt jeg kommenterer, men da bruker jeg annen farge på det jeg skriver for å skille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe på å sette markøren utenfor sitatboksen når du skal svare. Ser at det er endel her inne som bommer litt på dette, og da blir det veldig uoversiktlig å se hvem som sier hva, slik du merket nå.

Dersom jeg skal kommentere flere av utsagnene i et innlegg jeg siterer på forumoppsett som dette kan jeg skrive under hver punkt jeg kommenterer, men da bruker jeg annen farge på det jeg skriver for å skille.

Jeg tror det er mobilutgaven som skaper tull. Kan ikke sette markøren utforbi sitatboksen. Håper de kan fikse opp i det, for det er ikke kjekt hvis noen tror du har skrevet noe du ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...