Gå til innhold

Det var bedre før å finne svar på sine innlegg


tjohei1

Anbefalte innlegg

Det var bedre før å finne svar på sine innlegg. Nå må jeg skrolle meg gjennom lange tråder for å finne ut om noen har svart på mitt innlegg. Oversikt over de som har sitert meg gir heller ingen god oversikt over hvilke innlegg jeg har fått svar på. Det var bedre slik det var før. Da var det veldig lett å finne de som har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trøkker på nicket ditt ved siden av der det står "logg ut", og så "mitt innhold", så kommer du til en oversikt over alt du har deltatt i. I menyen til venstre kan du så trøkke på "bare tråder" (eller.no), så får du opp alt, og bare alt, du har startet!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukerhjelp Doktoronline

Det var bedre før å finne svar på sine innlegg. Nå må jeg skrolle meg gjennom lange tråder for å finne ut om noen har svart på mitt innlegg. Oversikt over de som har sitert meg gir heller ingen god oversikt over hvilke innlegg jeg har fått svar på. Det var bedre slik det var før. Da var det veldig lett å finne de som har svart.

 

 

Hvis du trøkker på nicket ditt ved siden av der det står "logg ut", og så "mitt innhold", så kommer du til en oversikt over alt du har deltatt i. I menyen til venstre kan du så trøkke på "bare tråder" (eller.no), så får du opp alt, og bare alt, du har startet!  ;)

 

Det er riktig som TulleKoppen skriver. Mine innlegg gir oversikt over de tråder du har startet og de innlegg du har skrevet. Når det gjelder svar på dine innlegg, så brukes siteringsfunksjon i denne forumløsningen. Det vil si at dersom noen svarer deg (altså siterer deg) og du har haket av for å bli varslet om dette i kontrollpanelet, så vil du til enhver tid være oppdatert på når noen svarer deg. Listen over varsler er også til enhver tid din "totaloversikt" over svar på dine innlegg og alt annet du har bedt om å bli varslet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...