Gå til innhold

Orgasme i søvne av angstfølelse?

Anbefalte innlegg

Idag tidlig sovnet jeg på igjen og drømte noe jeg ikke husker helt presist, men jeg tror jeg stresset litt... en orgasme bygget seg opp...innholdet var ikke-seksuelt. Jeg holder noen i armene mine som for å trøste dem, da jeg tenker i drømmen at herregud, dette er jo ikke akkurat passende i denne sammenhengen...jeg switcher da over på seksuelt innhold og kommer. Det virker som at jeg ble trigget av å prøve å få til noe i drømmen jeg ikke fikk til, eller ikke forsto. At frustrasjon bygget disse følelsene. Noen som kjenner seg igjen....har opplevd noe lignende? Det føles ganske merkelig når noe som ikke har noe med sex å gjøre i det hele tatt utløser sånt.

Jeg kan legge til at jeg har slitt litt med angst i forhold til seksualitet de siste ukene.  

Anonymous poster hash: 5d0e4...b66

Anonymous poster hash: 5d0e4...b66

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...