Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp - jeg er med! Fikk startet med løpingen igjen i sommer :-) Ikke så himla mange ganger jeg har løpet, men det er ordentlig deilig når jeg bare kommer meg ut.

Forrige uke løp jeg torsdag i ca en time (klarte ikke å løpe hele timen, gikk litt innimellom), og så gikk jeg en to timers tur i raskt tempo i ulendt terreng søndag, med ei venninne som ikke kan løpe pga ryggen. Kjente det skikkelig godt!

Denne uka løp jeg en halvtime først, og gikk raskt en halvtime mandag kveld. Det var begynt å bli mørkt da jeg løp gjennom skogen (begynte 2120), og det var herlig å løpe gjennom den stille skogen - men nesten litt på grensa for snublefare....

I kveld skal jeg enten løpe eller trene badminton (kommer an på om badmintonjenta har lyst å spille med meg).

Nicklusheletida

Jepp! Siden jeg begynte å røre på meg igjen etter sommeren har jeg savnet den tråden. :) Rapporteres inn søndag kveld som før?

Ja, rapport i dag. Kommer med en ny tråd ganske snart. Jeg er så sjelden innom her nå, at jeg holdt på å glemme at jeg hadde skrevet denne tråden ;)

Nicklusheletida

Jepp - jeg er med! Fikk startet med løpingen igjen i sommer :-) Ikke så himla mange ganger jeg har løpet, men det er ordentlig deilig når jeg bare kommer meg ut.

Forrige uke løp jeg torsdag i ca en time (klarte ikke å løpe hele timen, gikk litt innimellom), og så gikk jeg en to timers tur i raskt tempo i ulendt terreng søndag, med ei venninne som ikke kan løpe pga ryggen. Kjente det skikkelig godt!

Denne uka løp jeg en halvtime først, og gikk raskt en halvtime mandag kveld. Det var begynt å bli mørkt da jeg løp gjennom skogen (begynte 2120), og det var herlig å løpe gjennom den stille skogen - men nesten litt på grensa for snublefare....

I kveld skal jeg enten løpe eller trene badminton (kommer an på om badmintonjenta har lyst å spille med meg).

Flott ! :-) Kommer med ny tråd ganske snart :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...