Gå til innhold

10 - 15 negere sparket og ranet to norske gutter


sur kjerring

Anbefalte innlegg

Ugh, ja, det fører jo mye godt med seg å kommentere alle meldinger hvor gjerningsmann er fra afrika ? :D

 

Klarer ikke helt engasjere meg i at alt var så mye bedre før. Jeg var ung herremann på 80-90 tallet, da var det Yong guns og B-gjengen som var invandrerværstingene, men de sloss stort sett mot hverandre.

 

De vi måtte passe oss for var hvite gjenger som brukte vold, kniv, gikk på byen for å mose folk, slo ned for fote, knivstakk (han ene endte endog som morder i en alder av 16 år). Hver eneste gang jeg ser slike sensasjonsnyheter tenker jeg på at jaggu var ikke min tilværelse midt i oslo sentrum fullstappa av slike episoder, men som nevnt.. kun white trash. Ingen fra afrika. Ingen fra pakistan. Ingen fra Afghanistan.

 

Når nå snart halvparten av alle innsatte i norske fengsler er utlendinger, bør varsellampene lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har gjort forsøk på å blåse liv i en debatt som åpenbart ikke fenget ved å gi deg ut for å være en annen er det ikke en detalj. Det er uønsket debattteknikk på dol.

 

Jeg håper webmaster kan bekrefte/ avkrefte dette.

 

Det har jeg allerede svart på.

Her skjønner jeg ikke svaret ditt - hva har du allerede svart på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strengere innvandringspolitikk, alt fra familiegjenforening, krav om integrering, mindre økonomisk støtte, til utvisning av kriminelle utlendinger, bl.a.

Nå var det Stjernestøv, ikke jeg som lurte. Får håpe hun leser dine svar også til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner jeg ikke svaret ditt - hva har du allerede svart på?

 

Gjør du deg dum nå? Men siden du må ha det inn med teskje: Jeg har allerede svart på beskyldningene om at innlegg nr 2 i denne tråden er skrevet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har gjort forsøk på å blåse liv i en debatt som åpenbart ikke fenget ved å gi deg ut for å være en annen er det ikke en detalj. Det er uønsket debattteknikk på dol.

 

Jeg håper webmaster kan bekrefte/ avkrefte dette.

 

Men hvordan kan webmaster bekrefte/avkrefte dette om man benytter ulike PC'er, f.eks. hjemme og på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du deg dum nå? Men siden du må ha det inn med teskje: Jeg har allerede svart på beskyldningene om at innlegg nr 2 i denne tråden er skrevet av meg.

Mitt svar var ikke et spørsmål, men en forklaring på hvorfor det ikke nødvendigvis var en detalj. Ergo; intet å svare på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan kan webmaster bekrefte/avkrefte dette om man benytter ulike PC'er, f.eks. hjemme og på jobb?

Godt poeng. Man kan vel også ha flere brukere tilknyttet flere e-postadresser etter omleggingen, og så lenge ett innlegg skrives med brukernavn og et annet evt som anonymt vil det ikke oppgis kode annet enn på det anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar var ikke et spørsmål, men en forklaring på hvorfor det ikke nødvendigvis var en detalj. Ergo; intet å svare på. 

 

Du raller med andre ord, uten å ha noe fornuftig å tilføre diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng. Man kan vel også ha flere brukere tilknyttet flere e-postadresser etter omleggingen, og så lenge ett innlegg skrives med brukernavn og et annet evt som anonymt vil det ikke oppgis kode annet enn på det anonyme?

 

Konspirasjonsteoriene når stadig nye høyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du raller med andre ord, uten å ha noe fornuftig å tilføre diskusjonen.

Jeg har aldri ønsket å diskutere hovedinnlegget, jeg finner ikke måten du legger fram problemstillingen på interessant nok. Det at du evt svarer deg selv derimot, er interessant.

 

Må ellers legge til at du har valgt deg et svært treffende nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du AnonymBruker og trådstarter feil-staver "vant" på samme måte (vandt) - er du AnonymBruker kanskje trådstarter som diskuterer med deg selv, i håp om å få i gang en innvandringsdebatt?  

Spiller det egentlig noen rolle om hun er det? :) Mener du at slike tråder bør ties ihjel? Jeg tror ikke det er det lureste å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller det egentlig noen rolle om hun er det? :) Mener du at slike tråder bør ties ihjel? Jeg tror ikke det er det lureste å gjøre.

Jeg mener absolutt ikke at meninger jeg selv ikke støtter bør ties ihjel, men for meg spiller det en rolle om det er èn bruker som diskuterer med seg selv eller ikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tragist, men man begynner jo å bli vandt til dette. Integreringen fungerer ikke som den skal. Hvorfor er det alltid folk fra afrika og midt-østen som står bak slik gjeng-kriminalitetNår skal norske politkere lære av de danske?

 

Tragisk, men man begynner jo å bli vant til dette. Norskundervisningen fungerer ikke som den skal. Hvorfor er det alltid folk som er innvandrerfiendlige som står bak dårlig norsk rettskrivning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt poeng. Man kan vel også ha flere brukere tilknyttet flere e-postadresser etter omleggingen, og så lenge ett innlegg skrives med brukernavn og et annet evt som anonymt vil det ikke oppgis kode annet enn på det anonyme?

Hei!

I tillegg bruker mange proxyservere, og da kan man skjule sin IP adr

Syns likevel rart hvis man diskuterer med seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Ser at det spekuleres i denne tråden om de to første innleggene ble skrevet av samme person. Vi har ingen grunn til å anta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk, men man begynner jo å bli vant til dette. Norskundervisningen fungerer ikke som den skal. Hvorfor er det alltid folk som er innvandrerfiendlige som står bak dårlig norsk rettskrivning?

Fordi de er dumme i hodet, mener du? Tror vel sjansen for å nå inn er mye bedre hvis du heller møter dem med gode argumenter. Sånt det der får folk til å gå i baklås og bli enda sintere enn de allerede er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumme i hodet, bare dårlige i norsk. Litt dumt er det jo å bevisst bruke det stigmatiserte ordet "neger", og så ikke klare å bøye det korrekt i overskriften engang.

Trådstarter og anonym bruker ønsker tydeligvis kommentarer og debatt, men det eneste jeg følte for å kommentere var dette. Jeg har ingen gode argumenter for/mot denne konkrete saken, men la meg prøve: Norske politikere kunne jo forby mørkhudede (de kan jo ha vært norske?) å ferdes i strøket rundt Madserud, men hva skal man da gjøre med alle au pairene der? Mørkhudet ungdom kan sendes ut av landet? Nei. Forby dem å ferdes i grupper på mer enn to? Nei. Forsøke å oppspore de aktuelle gjerningsmennene (og -jente) og straffeforfølge dem? Ja (det gjøres vel). Det er jo tragisk at norsk (hvordan vet vi at de er norske?) ungdom ikke kan være trygge i Madserud Allé engang. På den annen side, hvis man skal rane noen med håp om stort utbytte er det jo lurt å slå til der.

Klart det er trist for dem det gjelder, og klart man kan være for en mer restriktiv innvandringspolitikk. Akkurat denne saken vet vi så lite om at den egner seg dårlig som grunnlag for en generell debatt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...