Gå til innhold

Åndenes makt


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner noen som har vært med i programmet. De sier det er juks og bedrag. Nå er jo de bare en av mange som har vært med da, men de har snakket med andre som har vært med og som sier det samme..

Selvfølgelig er det juks og bedrag.

Anonymous poster hash: da0bc...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva får deg til å tro at min sjel er med meg uansett, mens din sjel er borte?

Kanskje fordi du ikke tar AP. Eller gjør du det kanskje? Da er nok din sjel på vandring også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nein, disse åndene er nok bare innbildning.

Anonymous poster hash: da0bc...141

Nei de er ikke det. Har møtt forskjellige ånder på forskjellige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er ikke det. Har møtt forskjellige ånder på forskjellige steder.

 

Det er nok bare tegn på psykdom.

Anonymous poster hash: da0bc...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Nisser da folkens??? dette var et rart program  *humrer*

Nisser og småfolk finnes, det er mange av dem på Island. Der de er bygger de ikke hus og veier, de får være i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det er nok bare tegn på psykdom.

Anonymous poster hash: da0bc...141

 

Det er vel alt etter hvem som bedømmer meg det, til og med min behandler har vært inne på at jeg har evner. Og sakt at de på åndenes makt ikke tar cisordinol, men så har hun til gode å se meg skikkelig dårlig og da. Men det er etter øyet som ser, folk tror på forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel alt etter hvem som bedømmer meg det, til og med min behandler har vært inne på at jeg har evner. Og sakt at de på åndenes makt ikke tar cisordinol, men så har hun til gode å se meg skikkelig dårlig og da. Men det er etter øyet som ser, folk tror på forskjellige ting.

 

Joda, man kan tro hva man vil, det blir dog ikke mer virkelig av den grunn.

Anonymous poster hash: da0bc...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Joda, man kan tro hva man vil, det blir dog ikke mer virkelig av den grunn.

Anonymous poster hash: da0bc...141

 

Nei noen er bastante i sin tro på virkeligheten. Men når til og med behandleren har tro på mine evner, da må det være noe i det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de programmene kan være underholdende. Synes det er festlig når de damene går rundt og trommer og føler og tar inn allverdens underlige greier. Jeg er ganske imponert over programlederen som greier å holde seg alvorlig i program etter program! Og over at de alltid når de er på vei til åstedet føler bygninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kontakt med sjelen er borte, har lyst å grine men får det ikke til :mellow: Er helt num. Sjelen er langt borte, en annen plass og jeg savner den :huh: Hjelp!

 

Seriøst? Høres ut som du er åndsfraværende og klarer ikke å konsentrere deg.

Anonymous poster hash: 25864...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når til og med behandleren har tro på mine evner, da må det være noe i det. :)

 

Hvilke evner? Bedriver du okultisme og så klager du etterpå hvordan det påvirker deg?

Anonymous poster hash: 25864...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei noen er bastante i sin tro på virkeligheten. Men når til og med behandleren har tro på mine evner, da må det være noe i det. :)

 

Høres ut som en useriøs behandler, eller så har du misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Seriøst? Høres ut som du er åndsfraværende og klarer ikke å konsentrere deg.

Anonymous poster hash: 25864...19d

 

Er ganske åndsfraværende ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilke evner? Bedriver du okultisme og så klager du etterpå hvordan det påvirker deg?

Anonymous poster hash: 25864...19d

 

Okkultisme kan være ganske slitsomt, og farlig hvis du ikke kan nok. Jeg klarer ikke styre dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en useriøs behandler, eller så har du misforstått.

Hun er ikke useriøs heller, har bare tro på meg :) Jeg har ikke misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okkultisme kan være ganske slitsomt, og farlig hvis du ikke kan nok. Jeg klarer ikke styre dette :(

 

Farlig? Hvordan det?

Anonymous poster hash: 25864...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Farlig? Hvordan det?

Anonymous poster hash: 25864...19d

 

Du skal vite hva du holder på med, ellers kan det være farlig. Mange som har havna på psykiatrisk f.eks, du kan rett og slett klikke. Det vet jeg for det er ikke lett å ha evner, hvis du ikke klarer å stenge av. Medisiner stenger faktisk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...