Gå til innhold

Singel og dobbeltseng

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stjernestøv og Frosken: Er det ikke mye styr å ha halve senga som "nattbord" når dere skal skifte sengetøy? Ser for meg et styr med å rydde bort alt, for så å legge det på plass igjen etter at nytt sengetøy har kommet på :P

Det går fint å rydde bort å rydde på plass igjen for min del ;)

Stjernestøv og Frosken: Er det ikke mye styr å ha halve senga som "nattbord" når dere skal skifte sengetøy? Ser for meg et styr med å rydde bort alt, for så å legge det på plass igjen etter at nytt sengetøy har kommet på :P

Jo, det er noe herk! Planlegger stadig vekk å la bøkene bo på kontoret og ikke på soverommet...

Jeg har redd opp til to i alle år. Men på et eller annet tidspunkt har jeg visst omgjort den ene halvdelen av senga til noe som ligner et gigantisk nattbord. Det er plass til maaaange bøker, laptop, noen ekstra puter, litt klær mm. Dyne nr to ser ut til å ha flyttet til gjesteværelset.

Ja det blir vel fort slik :)

Jeg rer opp til en, og lar dyna ligge over hele senga - føles ganske luksuriøst ;) De helgene kjæresten kommer, rer jeg selvsagt opp til to :)

Jeg får se etterhvert hva jeg mener om denne saken. :) Har kun sover i dobbeltsenga mi en ukes tid. :)

Dobbeltsenga jeg forlot var litt rar de siste ukene - vi delte den jo, bare ikke samtidig.

Annonse

:-) Synes det er deilig med plass. Men på hotell i London en gang hadde vi veldig brei seng og med ett stort teppe med laken over. Det flørte jo til at når begge rullet seg mot kanten ble teppet liggende i spenn mellom oss. Ha ha. Ikkje bra!

Det er grunnen til at vi ikke har dobbeldyne hjemme, senga er så bred at om vi blir liggende litt fra hverandre så blir det jo åpent og kaldt i midten. For vi ligger ikke tett inntil hele natten gitt. Og da er det deilig å rulle seg helt inn i sin egen ulldyne og være god og varm hele natten. :)

Det er grunnen til at vi ikke har dobbeldyne hjemme, senga er så bred at om vi blir liggende litt fra hverandre så blir det jo åpent og kaldt i midten. For vi ligger ikke tett inntil hele natten gitt. Og da er det deilig å rulle seg helt inn i sin egen ulldyne og være god og varm hele natten. :)

Ja jeg kunne heller aldri tenke meg dobbeltdyne - ihvertfall ikke med eksen slik hans sove-/liggemønster er. Tror ikke jeg vil ønske det med ny heller, men hvem vet. :)

Jeg kjøpte 120 seng etter skilsmissen siden da brukte jeg det minste soverommet i leiligheten.  Større seng kunne jeg ikke få inn der.  Barna har flyttet hjemmefra og jeg har kjøpt ny leilighet.  Bruker fremdeles samme seng og har plass til kjærester når jeg vil :) .  En dyne og to puter, ekstra dyne når det er overnattingsgjester :P .  De siste fire årene har jeg hatt samme kjæreste og overnatter oftere hjemme hos han i en svær dobbeltseng.  Har ingen planer om å endre noe på min sivilstand.

Anonymous poster hash: 2888a...972

Jeg kjøpte 120 seng etter skilsmissen siden da brukte jeg det minste soverommet i leiligheten. Større seng kunne jeg ikke få inn der. Barna har flyttet hjemmefra og jeg har kjøpt ny leilighet. Bruker fremdeles samme seng og har plass til kjærester når jeg vil :) . En dyne og to puter, ekstra dyne når det er overnattingsgjester :P . De siste fire årene har jeg hatt samme kjæreste og overnatter oftere hjemme hos han i en svær dobbeltseng. Har ingen planer om å endre noe på min sivilstand.

Anonymous poster hash: 2888a...972

Sikkert deilig å være særbo :)

Jeg har ikke noe umiddelbart ønske om samboer akkurat. Men en som er på besøk innimellom hadde vært fint. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...