Gå til innhold

Hvordan registrere seg med ny konto?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde lagt inn alt, men kom til din unike sikkerhetskode så kom jeg ikke lenger. Har prøvd mange ganger, men får bare feil. Jeg går ut i fra at de to ordene skal skrives med mellomrom. Men jeg klarer ikke å lese hva som står.

Anonymous poster hash: 91778...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lagt inn alt, men kom til din unike sikkerhetskode så kom jeg ikke lenger. Har prøvd mange ganger, men får bare feil. Jeg går ut i fra at de to ordene skal skrives med mellomrom. Men jeg klarer ikke å lese hva som står.

Anonymous poster hash: 91778...89f

 

Du kan prøve å forstørre opp siden med å trykke Ctrl +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hadde lagt inn alt, men kom til din unike sikkerhetskode så kom jeg ikke lenger. Har prøvd mange ganger, men får bare feil. Jeg går ut i fra at de to ordene skal skrives med mellomrom. Men jeg klarer ikke å lese hva som står.

Anonymous poster hash: 91778...89f

Jeg testet nettopp registrering av ny konto og alt fungerte som det skulle. Det skal være mellomrom mellom de "to ordene". Du har også fått en godt råd av "slabbedask".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...