Gå til innhold

Fjernet forfattersøk


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Admin Doktoronline

Vi har fjernet muligheten til å søke opp forfatter her på DOL. Skulle noen oppdage at det likevel er mulig, gi oss beskjed om det.

 

Dersom noen skulle ønske seg flere brukere, kan man opprette gratis epostadresse på f.eks gmail.com

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fjernet muligheten til å søke opp forfatter her på DOL. Skulle noen oppdage at det likevel er mulig, gi oss beskjed om det.

 

Dersom noen skulle ønske seg flere brukere, kan man opprette gratis epostadresse på f.eks gmail.com

Kjempebra.

 

Et råd til de som fremdeles er engstelig for at en kan google det opp, så skift til et nick som er et veldig mye brukt ord, og innleggene vil da forsvinne i mengden.

Anonymous poster hash: f2348...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Vi har fjernet muligheten til å søke opp forfatter her på DOL. Skulle noen oppdage at det likevel er mulig, gi oss beskjed om det.

 

Dersom noen skulle ønske seg flere brukere, kan man opprette gratis epostadresse på f.eks gmail.com

En god nyhet. Da skal jeg ihvertfall vurdere å bli mer aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men virker det bare på innlegg fra nå av? Prøvde meg på et søk på en og fikk opp liste over innlegg til og med 2/10. Vet ikke om hun har nyere innlegg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god nyhet! Vi trenger ikke den funksjonen. :)

Hei!

 

Ja det er bra  :)

 

Jeg skulle svare deg på en tråd jeg ikke finner igjen...:-) At jeg syns vi tenker litt likt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg søkte opp meg sjøl og fikk bare innlegg hvor jeg er nevnt, ikke innlegg som jeg har skrevet.

Jeg fikk opp alle jeg er sitert i. Minimal endring i grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp alle jeg er sitert i. Minimal endring i grunnen.

 

men det blir jo helt noe annet. (og umulig å fjerne)

Fordi det er jo kjekt å kunne søke opp alle innlegg som handler om f.eks "kjærlighet". Hvis man søker på ditt nick og du er nevnt i en tråd er det klart det kommer opp, akkurat som "kjærlighet" kommer opp når man søker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg siterer ikke så hvis vi slutter med det så vil det ikke komme opp.

Men hva i all verden er det du skriver som er så privat at du ikke skulle tåle om noen fikk det frem om de googlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siterer ikke så hvis vi slutter med det så vil det ikke komme opp.

Da vil det ble helt umulig å se hvem som svarer hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fjernet muligheten til å søke opp forfatter her på DOL. Skulle noen oppdage at det likevel er mulig, gi oss beskjed om det.

 

Dersom noen skulle ønske seg flere brukere, kan man opprette gratis epostadresse på f.eks gmail.com

Det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosk, jeg er vel lært opp til ikke å utlever meg her ;)

 

Sur, kjerring, jeg klarer godt å følge med det jeg vil uten at ting jeg skriver blir siteret.  Det blir to innlegg på skjermen hvis alle siterer og når man er i selskap så skjønner man når man blir snakket til uten at man siterer vedkommende.

 

Men jeg er kanskje en av de få som ikke har nettbrett og bruker laptop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opp alle jeg er sitert i. Minimal endring i grunnen.

Hvis du skifter til et nick som er et vanlig ord vil du få så mange andre treff i tillegg og innleggene vil forsvinne i mengden. Selv er jeg ikke så redd enkelt innlegg, men samlet informasjon over lang tid. Så jeg ser en stor forbedring med å ta vare på anonymiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur Kjerring: Du får gjøre som Dorthe, og skrive nicket til den du svarer. Da blir ikke innlegget til den du svarer sitert, og alle ser likevel hvem det er til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...