Gå til innhold

Byggeskikk gjerde av tre.

Anbefalte innlegg

Finnes det noen regler for hvordan man skal bygge ett gjerde? Har sett minst 2 tillfeller,hvor jeg mener at man har bygd feil.Skal ikke stenderne stå på innsiden av ett omgjerdet område? Altså den styggeste siden inn? I begge tilfeller var den "stygge" siden ut,og man måtte da male gjerdet på begge sider.

For meg virker det helt tullete at man selv skal se den fine siden,mens omgivelsene må se den stygge.Er ikke gardiner til for å hindre innsyn,slik at man får privatliv og kan gå naken inne om man så ønsker? Om det da er fint og ryddig ute,ny maling på husveggen og lukkede  gardiner,så er vel det slik de fleste vil ha det? At man feier for egen dør,og at man kan rote så mye manm orker inne.Mine naboer trenger ikke å vite at jeg liker å gå i undertøyet og ha 15-18 grader inne året rundt.Har man ett tykt spekklag,skal det lite til før man svetter.

Mange liker å vaske og polere bilen ofte.Den skal være fin,så man kan være stolt av bilen sin.Man kan få sotede vinduer i baksetet,så passaserene får privatliv.

Panelet eller de stående plankene skal vel stå på utsiden og ikke innsiden?

Anonymous poster hash: 22b6a...dc1
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394862-byggeskikk-gjerde-av-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...