Gå til innhold

Et forum kalt søppelbøtten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke NHD er så begeistrert for alt søppelet vi poster på psykiatri.  Heller ikke vil åpent forum ha det.  Så kunne det vært mulig med et forum der vi kan få lette lit på trykket, uten at det alltid må være et fornuftig innlegg med et fornuftig spørsmål.



Anonymous poster hash: be293...f0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart

Du kan sende møkka til meg med PM, så kan jeg videreformidle det... jo flere kokker, jo mere søl - eller var dette ordtaket malplassert her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende møkka til meg med PM, så kan jeg videreformidle det... jo flere kokker, jo mere søl - eller var dette ordtaket malplassert her?

Nei, der traff du rett i påsan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Kanskje jeg skal bytte nick til Søppel-Bill jeg da...

 

"Jeg er søppel-Bill, søpler aldri til, selv om folk tror jeg har gjort det..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Hehe... både Bella Dotte og slabbedask er inne på de samme trådene... kanskje de er et par?  ;)

 

De beste ønsker! Dere er gode for hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... både Bella Dotte og slabbedask er inne på de samme trådene... kanskje de er et par? ;)

De beste ønsker! Dere er gode for hverandre!

Hehe Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende møkka til meg med PM, så kan jeg videreformidle det... jo flere kokker, jo mere søl - eller var dette ordtaket malplassert her?

Du må passe deg for hva du skriver her. Du kan fort få en full innboks med bare søppel. Men det er ikke så stor plass i innboksen så det vil jo begrense seg litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...