Gå til innhold

Ukas trening uke 40-Hvor blir det av dere?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Skal vi bli litt flinkere til å følge opp disse trådene igjen? Påskelilje, Lillemus og andre, hvordan går det?

4 treningsøkter på helsestudio for meg forrige uke. Trener hele kroppen og jeg hadde nå min siste time med personlig trener. Heretter må jeg greie meg selv og forsøke være like flink til å holde motivasjonen oppe. Skal vi begynne å backe hverandre opp igjen og gi hverandre et "spark i rævva" når det trengs? 

Føler meg mye sprekere. Jeg kjenner at kroppen er sterkere og det skal mere til før jeg blir sliten i ryggen. Jeg kan ikke skryte på meg store muskler og ikke har jeg gått opp i vekt heller, men ser og kjenner forskjell på rompe, lår og armer. En hyggelig "bivirkning" av det hele, selv om det ikke er derfor jeg trener :-)

Jeg har blitt mer bevisst utenom treninga også. Har veldig stor tro på å løpe i trapper, så det gjør jeg mest mulig både hjemme og på jobb. Heis er fy fy :-)

Hva medd dere andre?

Fortsetter under...

Har vært borte og det har vært mye på jobben så jeg har falt av denne tråden, men jeg har da trent litt:

Uke 40:

mandag og tirsdag - ingenting

onsdag - 30 min løpetur i marka

torsdag - 50 min jogging/gange i marka

fredag - 83 min jogging/gange i marka (3 geocacher)

lørdag - 60 min tur i ganske raskt tempo 

søndag - 60 min tur i veldig raskt tempo og tungt underlag

Fornøyd. :)

Nicklusheletida

Har vært borte og det har vært mye på jobben så jeg har falt av denne tråden, men jeg har da trent litt:

Uke 40:

mandag og tirsdag - ingenting

onsdag - 30 min løpetur i marka

torsdag - 50 min jogging/gange i marka

fredag - 83 min jogging/gange i marka (3 geocacher)

lørdag - 60 min tur i ganske raskt tempo 

søndag - 60 min tur i veldig raskt tempo og tungt underlag

Fornøyd. :)

Kjempebra dette :-) Ble litt imponert over nøyaktigheten din på fredag.(83 min) Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg kanskje mistenkt deg for asperger :D

Kjempebra dette :-) Ble litt imponert over nøyaktigheten din på fredag.(83 min) Hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg kanskje mistenkt deg for asperger :D

*humrer* Neida, gps og tracking på mobilen gir meg nøyaktig hvor langt jeg har bevget meg og hvor lenge. :)

Men at jeg har et liiite snev av aspergersymptomer er jeg faktisk ikke i tvil om. Helt sant.

Nicklusheletida

*humrer* Neida, gps og tracking på mobilen gir meg nøyaktig hvor langt jeg har bevget meg og hvor lenge. :)

Men at jeg har et liiite snev av aspergersymptomer er jeg faktisk ikke i tvil om. Helt sant.

:-) Vi har vel alle litt av det i oss. Jeg har tenkt tanken selv jeg om jeg kan ha et snev av det. Jeg kan være litt for detaljfokusert noen ganger. Jeg ser det spesielt på innleggene mine på den tiden jeg lå med brukket bein. Gudbedre for noen detaljerte innlegg hvor jeg la ut om ting som ikke hadde interesse for andre enn meg selv :-) Jeg levde nok i min egen lille boble på den tiden , hvor ingenting annet betydde noe. Jeg tenker mange ganger at jeg må passe meg for ikke å bli som min mor også, da jeg blir veldig utålmodig noen ganger når jeg snakker med henne på telefonen. Det er så detaljert alt hun snakker om. Jeg skjønner jo at hverdagene deres er rolige og når de gjør noe så er det stort for dem og derfor legges det ut i detaljer. Prøver å være en tålmodig lytter, men min far sier ofte til henne :- Ja kom til poenget da ! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...