Gjest olamann Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jeg har hørt at man bør ta 6 kapsler cla om dagen i minst 3 måneder for at det skal gi resultater, riktig? Kan man da ta 3 kapsler om morgenen og 3 om kvelden? J eg trener styrke 3 ganger i uka og vurderer å ta cla for å minske fettprosenten.(gidder ikke jogge om vinteren) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trine Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Heisann!! Jeg har også hørt at man må bruke cla i flere måneder før det får noen virkning, men jeg tror dette rett og slett er dårlig reklame. Mange mennesker føler ikke at cla hjelper, og derfor sier dem at cla må brukes over lengre tid. Tenk hvor mange penger du komemr til å bruke på cla hvis du har tenkt til å bruke det i 3 måneder. Personlig råder jeg deg til å ikke bruke cla piller. Jeg selv brukte det i 2 måneder , men med ingen virkning. Sats heller på styrke og kondistrening. Du trenger ikke jogge ute. Svømming er jo ypperig fettforbrennende mosjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Heisann!! Jeg har også hørt at man må bruke cla i flere måneder før det får noen virkning, men jeg tror dette rett og slett er dårlig reklame. Mange mennesker føler ikke at cla hjelper, og derfor sier dem at cla må brukes over lengre tid. Tenk hvor mange penger du komemr til å bruke på cla hvis du har tenkt til å bruke det i 3 måneder. Personlig råder jeg deg til å ikke bruke cla piller. Jeg selv brukte det i 2 måneder , men med ingen virkning. Sats heller på styrke og kondistrening. Du trenger ikke jogge ute. Svømming er jo ypperig fettforbrennende mosjon. Bare nysgjerrig - hvordan vet du at det ikke hadde en virkning på to måneder? Hvordan mener du at du skulle ha merket det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.