Gå til innhold

Søk på ord med "æ", "ø" og "å"


Baron E Jarlsberg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Captain Cheeseheart

Velkommen skal De være.

 

Hvor gammel er De? Eller er greia at du liker å snakke riksmål fordi du føler deg mer oppegående da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått, vi schizoide (jeg er kun selvdiagnostisert da men) har ikke noen klubb ;) Hva mener du at metoden min ikke finner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Tror du har misforstått, vi schizoide (jeg er kun selvdiagnostisert da men) har ikke noen klubb ;) Hva mener du at metoden min ikke finner?

 

Trodde det var sånn komme sammen på padletur - schizo-klubb, jeg...  ;)

 

Jeg snakker helt normalt jeg.

 

Gjør De nu det?  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Man kan forresten ikke høre hvordan en selv høres ut, men la han leve i troen =)

 

Tror du slabbedasken lesper like mye som kongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker du ikke å padle?

 

Er sånne padleklubber sånnn offisiell "behandling" for schizoide? Klarte ikke finne ut noe om det på google, men det virker jo helt tullerusk! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånne padleklubber sånnn offisiell "behandling" for schizoide? Klarte ikke finne ut noe om det på google, men det virker jo helt tullerusk! =)

 

Han er en orntli' tulle-kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Er sånne padleklubber sånnn offisiell "behandling" for schizoide? Klarte ikke finne ut noe om det på google, men det virker jo helt tullerusk! =)

 

Har du ikke hørt om Padleterapi? Det ble utarbeidet på Princeton under kodenavnet "PT2005", og er spesielt rettet mot schizoid personlighetsforstyrrelse, samt de som har komplekser om at de aldri har nok lakk på neglene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...