Gå til innhold

En uhøytidelig test :)

Anbefalte innlegg

Ta et kjapt overblikk og svar spontant: Hvilket tre liker du best?

PS. Om du klikker på bildet blir det større....

Senere i kveld kommer oppdatering av hva hvert valg sier om personligheten din... Følg med, følg med :D

PS2. Om noen av dere har sett den før - ikke post resulatet før folk har svart nå da.... :P

Nå må du legge ut ditt (uhjulpede) svar også, da :)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kayia

9

• tonie

3

• slabbedask

3

• Angustia1

2

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ta et kjapt overblikk og svar spontant: Hvilket tre liker du best?

PS. Om du klikker på bildet blir det større....

Senere i kveld kommer oppdatering av hva hvert valg sier om personligheten din... Følg med, følg med :D

PS2. Om noen av dere har sett den før - ikke post resulatet før folk har svart nå da.... :P

attachicon.gifTre - bilde.jpg

3

Annonse

"Senere i kveld kommer oppdatering av hva hvert valg sier om personligheten din... Følg med, følg med  :D"

Altså; nå har jeg fulgt med i spenning og lengter med lengsel og smerte på konklusjonen! Alvorlig talt er "senere i kveld" for lengst passert, og det er over min leggetid  B)

Annonse

Kjære dolere! Beklager å ha etterlatt dere helt i det åpne i går, men fikk kjempekoselig overraskende besøk og hele kvelden gikk til middag og mimring :)

Her kommer endelig resultatene, og de er av det slaget som ikke støter noen ;) Jeg så også bildet før tolkning, og svarte først 2... før jeg syns 5'ern var enda finere :) Noen som kjenner seg igjen hehe ;)

1. Du er en sjenerøs og moralsk (men ikke moraliserende) person. Du har alltid drevet med selvutvikling. Du er veldig ambisiøs og har svært høye standarder. Mange vil kanskje si at det er vanskelig å kommunisere med deg, og det er ikke så lett for deg å "være deg selv". Du jobber veldig hardt, men du er ikke det minste egoistisk. Du jobber fordi du ønsker å gjøre verden til et bedre sted. Du har evnen til å elske mennesker til de sårer deg. Og selv etter at de gjør det, så fortsetter du å elske dem. Svært få mennesker vet å sette pris på alt du gjør, i den grad du fortjener.

2. Du er en morsom, ærlig person. Du er veldig ansvarlig og liker å ta vare på andre. Du tror på å gjøre et ærlig dags arbeid og tar på deg mange arbeidsrelaterte oppgaver. Du har en veldig god personlighet, og folk har lett for å stole på deg. Du er skarp, vittig og tenker raskt. Du har alltid en interessant historie å fortelle.

3. Du er en smart og reflektert person. Du er en stor tenker. Dine tanker og ideer er det viktigste for deg. Du liker å tenke på teorier og innsikter alene. Du er introvert. Du trives sammen med andre som liker å tenke og lære. Du bruker mye tid på å tenke på moralske spørsmål. Du prøver å gjøre det som er rett, selv om flertallet ikke alltid er enig med deg.

4. Du er en observant og filosofisk person. Du er en unik, og langt fra A4. Det finnes ingen andre som deg. Du er intuitiv og litt sær. Du blir ofte misforstått, og det sårer deg. Du trenger tid og rom for deg selv. Din kreativitet må utvikles, og det krever at andre respekterer deg. Du er en person som føler sterkt både de lyse og mørke sidene av livet. Du er veldig emosjonell.

5. Du er selvsikker og ansvarsfull. Du er veldig selvstendig. Ditt styrende prinsipp i livet er "Jeg skal gjøre det på min måte" Du er svært selvhjulpen og vet hva som skal til for at du holder deg sterk - for deg selv og menneskene du elsker. Du vet nøyaktig hva du ønsker og er ikke redd for å forfølge dine drømmer. Det eneste du krever av andre mennesker er ærlighet. Du er sterk nok til å akseptere sannheten.

6. Du er snill og følsom. Det er lett å forholde seg til deg. Du har mange venner og elsker å hjelpe dem . Du har denne varme og lyse aura som gjør at folk føler seg bra når de er sammen med deg. Hver dag tenker du på hva du kan gjøre for å forbedre deg. Du ønsker å være interessant, innsiktsfull og unik. Mer enn noe annet i verden, trenger du å elske. Du er til og med villig til å elske dem som ikke elsker deg tilbake.

7. Du er fornøyd og tilfreds. Du er en veldig følsom og forståelsesfull person. Du er en god lytter som vet å ikke være dømmende. Du tror at alle har sin egen reise i livet. Du er åpen for nye mennesker og hendelser. Du er svært motstandsdyktig mot stress og bekymrer deg sjelden. Normalt er du veldig avslappet. Du klarer alltid å ha en god tid uten å rote deg bort.

8. Du er sjarmerende og energisk. Du er en morsom person som vet å få folk til å le. Du lever i en tilstand av harmoni med universet. Du er spontan og entusiastisk. Du sier aldri nei til et eventyr. Ofte ender du opp overraskende og enda sjokkerende mennesker. Men det er bare sånn du er... Du er alltid tro mot deg selv. Du har mange interesser, og hvis noe fanger interessen din, vil du ikke hvile før du skaffer deg dyp kunnskap om temaet.

9. Du er optimistisk og heldig. Du mener at livet er en gave, og du prøver å oppnå så mye som mulig for å forvalte gaven på best mulig vis. Du er veldig stolt av dine prestasjoner. Du står ved menneskene du bryr deg om sin side gjennom tykt og tynt. Du har en veldig sunn tilnærming til livet. Glasset er ( minst) halvfullt for deg. Du bruker enhver anledning til å tilgi, lære og utvikle deg fordi du mener at livet er for kort til å gjøre noe annet.

Endret av Kayia

3. Du er en smart og reflektert person. Du er en stor tenker. Dine tanker og ideer er det viktigste for deg. Du liker å tenke på teorier og innsikter alene. Du er introvert. Du trives sammen med andre som liker å tenke og lære. Du bruker mye tid på å tenke på moralske spørsmål. Du prøver å gjøre det som er rett, selv om flertallet ikke alltid er enig med deg.

Artig, men selv om jeg gjerne skulle anse meg selv gåde smart, reflektert og en stor tenker, tror jeg svært få ville si denne beskrivelsen passer typisk på meg.

Du og du, så fantastiske vi er alle sammen! Verden består av nydelige, smarte mennesker. Tenkte jeg det ikke.

Sånn ville min fasit sett ut:

1. Du er en dyster, kjølig og til tider slitsom person. Er du mye alene? Tenkte meg det. Folk fryser i hjel i ditt nærvær. Prøv å legge deg til en noe varmere væremåte, så kan det muligens hjelpe litt. Du er ganske klartenkt og real, det skal du ha.

2. Du er en stabukk av et fjols, og ikke så rent lite fordømmende og tilgjort vennlig. Du kommer til å drive alle til vanvidd hvis du ikke tar deg sammen. De har gjennomskuet deg for lengst. Du er ikke vennlig, du er et troll. Tilpass deg, og kutt ut sarkasmene. Det eneste positive jeg kan si om deg er at du har god arbeidsmoral.

3. Jasså gitt, du driver og skifter farge etter omgivelsene? Mener det de du snakker med mener, og til og med står og går akkurat som dem?  Haha. Vi ser deg nok, og vi irriterer oss over at du aldri kan stramme deg opp og være en egen person. Få deg en ryggrad! Du er snill, men det er bare fordi du er redd for å få kjeft hvis du ikke er det.

4. Jada, her har vi en som elsker å blende omgivelsene med sitt "plettfri" indre og ytre. Vi vet godt at mannen din har vært utro, at drittungen din banner som en bryggesjauer og plager kattene i nabolaget, og at du ikke var på den toppturen du skrøt av på Facebook, men satt alene hjemme og drakk deg full Du er egentlig god på bunnen, så hvis du bare roer ned litt kan det være vi bestemmer oss for å like deg.

5. Du er så vimsete og ukonsentrert at det er helt umulig å få grep om deg, og det verste er at når man endelig en gang i mellom får samlet mange nok biter av deg til å føre en slags samtale med deg, da har du faktisk ingenting å melde. Du er rett og slett gørrkjedelig! Det er kanskje håp for deg også, men da må du ta deg tid til å faktisk oppleve noe. Til å være deg.

6. Næmmen, der har vi jo den falske optimisten! "Stå på jenter, dette klarer vi!"  "Å, så deilig det skal bli å dra til London med verdens beste ektemann!" Og så har du egentlig ikke et fnugg av tro på jentene, og vet at du og gubbjævelen kommer til å tilbringe mesteparten av langhelga på en kald fotballstadion mens han brølesynger supportersanger. Ro ned, vær deg selv. Du er grei nok, og vi vet jo at du bare bløffer.

7. Snirkeline, snirkeline...Du skal nå alltid jåle til alt så innmari, og gjøre et sånt himla nummer av alle alminnelige småting. Du tror at folk beundrer deg fordi du alltid tilbyr deg å skrive pompøse festtaler, og hjelpe folk med alt de ber og ikke ber om? Neida. De er bare glade for å slippe selv, og så lar de deg holde på. Det enkleste er ofte det beste, vet du.

8. Her har vi vår kjære dramaqueen. "Se på meg, se på meg!"  Ingen har så mange slemme og psykopatiske ekser, onde svigermødre og misunnelige kolleger som deg. Du trives i rampelyset, ikke sant? Send en søknad til Paradise Hotel eller Farmen. Der vil du komme til din rett, for du er til tider underholdende. Bare man kan betrakte deg litt på avstand.

9. Sjenerte lille Grete. Du sliter litt med å la dine gode sider komme til syne? Du har et par gode kvaliteter, men du må slutte å skjule dem bak så tykke lag med beige personlighet og unnvikende atferd. Meld deg på et sjarmekurs, og bestill time hos coach og evt Jan Thomas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...