Gå til innhold

En uhøytidelig test :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kayia

9

• tonie

3

• slabbedask

3

• Angustia1

2

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

2. Du er en stabukk av et fjols, og ikke så rent lite fordømmende og tilgjort vennlig. Du kommer til å drive alle til vanvidd hvis du ikke tar deg sammen. De har gjennomskuet deg for lengst. Du er ikke vennlig, du er et troll. Tilpass deg, og kutt ut sarkasmene. Det eneste positive jeg kan si om deg er at du har god arbeidsmoral.

Takk for komplimentet.

Artig, men selv om jeg gjerne skulle anse meg selv gåde smart, reflektert og en stor tenker, tror jeg svært få ville si denne beskrivelsen passer typisk på meg.

Kjente meg ikke så innmari godt igjen jeg heller i grunnen... Med det sagt, tror mange kjenner deg som over snittet smart og reflektert, og disse ni beskrivelsene bør vel helst komme fra andres munn, ikke ens egen - om de i det hele tatt kommer :P 

Endret av Kayia

Med det sagt, tror mange kjenner deg som over snittet smart og reflektert, og disse ni beskrivelsene bør vel helst komme fra andres munn, ikke ens egen - om de i det hele tatt kommer 

Bukker og nikker og takk for det. Men har mistanke om at både venner og kolleger ville satt latterdøren på vid gap om jeg ble omtalt som en stor tenker.

Annonse

Les min da! Om jeg begynner å presenterer meg sånn blir jeg nok innlagt :P

"2. Du er en morsom, ærlig person. Du er veldig ansvarlig og liker å ta vare på andre. Du tror på å gjøre et ærlig dags arbeid og tar på deg mange arbeidsrelaterte oppgaver. Du har en veldig god personlighet, og folk har lett for å stole på deg. Du er skarp, vittig og tenker raskt. Du har alltid en interessant historie å fortelle.

Ja, se, jeg omtalte deg også som ærlig lengre oppe i tråden, så helt gæli er det ikke! :P. Synes egentlig dette synes å passe ganske bra, jeg, bedre enn min i hvertfall :).

Eller var det 5?

"5. Du er selvsikker og ansvarsfull. Du er veldig selvstendig. Ditt styrende prinsipp i livet er "Jeg skal gjøre det på min måte" Du er svært selvhjulpen og vet hva som skal til for at du holder deg sterk - for deg selv og menneskene du elsker. Du vet nøyaktig hva du ønsker og er ikke redd for å forfølge dine drømmer. Det eneste du krever av andre mennesker er ærlighet. Du er sterk nok til å akseptere sannheten."

Tror ikke denne er helt feil heller, men kjenner deg nok ikke godt nok til å si i hvilken grad det passer.

"2. Du er en morsom, ærlig person. Du er veldig ansvarlig og liker å ta vare på andre. Du tror på å gjøre et ærlig dags arbeid og tar på deg mange arbeidsrelaterte oppgaver. Du har en veldig god personlighet, og folk har lett for å stole på deg. Du er skarp, vittig og tenker raskt. Du har alltid en interessant historie å fortelle.

Ja, se, jeg omtalte deg også som ærlig lengre oppe i tråden, så helt gæli er det ikke! :P. Synes egentlig dette synes å passe ganske bra, jeg, bedre enn min i hvertfall :).

Eller var det 5?

"5. Du er selvsikker og ansvarsfull. Du er veldig selvstendig. Ditt styrende prinsipp i livet er "Jeg skal gjøre det på min måte" Du er svært selvhjulpen og vet hva som skal til for at du holder deg sterk - for deg selv og menneskene du elsker. Du vet nøyaktig hva du ønsker og er ikke redd for å forfølge dine drømmer. Det eneste du krever av andre mennesker er ærlighet. Du er sterk nok til å akseptere sannheten."

Tror ikke denne er helt feil heller, men kjenner deg nok ikke godt nok til å si i hvilken grad det passer.

Blir litt som horoskop, alt stemmer nok litt - og ikke - på alle :P

Endret av Kayia

Annonse

Dere får scrolle litt bakover og sew om dere foretrekker testens eller Tonies beskrivelse av personligheten da ;)

Mest sannsynlig ligger vel sannheten et sted midt i mellom (kjenner meg igjen på begge, hehe)  :) Har ikke så stor tro på noen av delene. Da jeg skrev svaret så jeg ikke at tråden hadde flere sider, så lå litt "etter" i diskusjonen. Det bare brydde meg såpass lite at jeg ikke gjorde noe med det ;)

Endret av mussa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...