Gå til innhold

Sende melding nå eller si i fra i kveld?

Anbefalte innlegg

Her kommer et veldig teit spørsmål som jeg grubler på. Mye rart man skal gruble på ;)

Jeg har møtt en veldig kjekk mann. Har bare møtt han noen få ganger. Ikveld skal jeg til han for å se på fotballkamp på tv( Ha ha, hvem skulle tro at jeg gadd det :wub:  ) og jeg skal overnatte. Men så skjer det det som ikke skulle skje. Jeg fikk mensen i natt. Nå lurer jeg veldig på om jeg skal sende en melding og si i fra allerede nå, slik at han ikke bygger opp noen forventninger om sex. Det er vel teit å sende en slik melding, men jeg tenker det blir teit å si det under fotballkampen også. Og hvis jeg venter til vi legger oss, kan nedturen bli litt stor.

Kan noen hjelpe meg med dette banale spørsmålet?

Anonymous poster hash: 29834...885

Fortsetter under...

Hadde det vært meg, vet jeg hva jeg ville gjort i alle fall. Jeg ville meldt avbud og sagt at jeg var blitt syk (feks veldig kraftige menssmerter) slik at jeg ikke orket dra noe sted, men at jeg veldig gjerne vil lage en ny avtale med ham uken etter feks....

Jeg ville i alle fall ikke sendt melding om at jeg hadde mensen nei.

Anonymous poster hash: 3b924...bef

Kan dere ikke treffes uansett da? mens eller ei ;)  og heller satse på sex ved et annet møte :) Du kan jo feks,si at du kan ligge over en annen gang? Jeg ville nå reist å truffet ham :) 

Anonymous poster hash: 4e7dd...464

Jeg ville ikke sendt sms. Jeg ville dratt dit som avtalt og tatt det derfra. Dere kan jo kose dere sammen uten å ha samleie også?

Hvis jeg var han og fikk en slik sms, ville jeg tolket det slik at mye av grunnen til at du kommer er for å ha sex. Men det er meg :)

Hvorfor ikke la det hele bare gå helt naturlig for seg - altså bare ta alt som det kommer? Men jeg ser den at du synes det er litt vanskelig - det ville jeg følt selv.

Takk for svar :-) Skulle ønske svarene kom litt tidligere for nå dreit jeg sikkert på draget med den tåpelige meldinga jeg sendte. Den lød slik : Her kommer en veldig teit melding, men synes jeg måtte si det allerede nå, slik at du er forberedt og ikke blir skuffet i kveld. Jeg fikk mensen i natt og da blir det vanskelig med sex :-( Ja ja, nå vet du det i hvert fall :-) Klem.

Svaret : He he, slikt styrer man ikke. Mer bekymret for jeg vil se kampen og at du sikkert synes det er dumt.

Vi skal møtes i kveld uansett :-)

Annonse

Takk for svar :-) Skulle ønske svarene kom litt tidligere for nå dreit jeg sikkert på draget med den tåpelige meldinga jeg sendte. Den lød slik : Her kommer en veldig teit melding, men synes jeg måtte si det allerede nå, slik at du er forberedt og ikke blir skuffet i kveld. Jeg fikk mensen i natt og da blir det vanskelig med sex :-( Ja ja, nå vet du det i hvert fall :-) Klem. Svaret : He he, slikt styrer man ikke. Mer bekymret for jeg vil se kampen og at du sikkert synes det er dumt. Vi skal møtes i kveld uansett :-) Anonymous poster hash: 29834...885

Kos dere :)

Men da løste det seg jo på en bra måte :-) God kamp!

Takk ! :-) Må jo flire litt av at jeg skal avgårde for å se fotballkamp, uten at det plager meg det minste å måtte se kampen :-) Ville aldri ha falt meg inn å se en fotballkamp sånn ellers :-)

Takk for svar :-) Skulle ønske svarene kom litt tidligere for nå dreit jeg sikkert på draget med den tåpelige meldinga jeg sendte. Den lød slik : Her kommer en veldig teit melding, men synes jeg måtte si det allerede nå, slik at du er forberedt og ikke blir skuffet i kveld. Jeg fikk mensen i natt og da blir det vanskelig med sex :-( Ja ja, nå vet du det i hvert fall :-) Klem.

Svaret : He he, slikt styrer man ikke. Mer bekymret for jeg vil se kampen og at du sikkert synes det er dumt.

Vi skal møtes i kveld uansett :-)

Svaret tilsier at du overhodet ikke har driti på draget, OG at du skal  treffe en bra kar i kveld. Kos deg :)

Takk ! :-) Må jo flire litt av at jeg skal avgårde for å se fotballkamp, uten at det plager meg det minste å måtte se kampen :-) Ville aldri ha falt meg inn å se en fotballkamp sånn ellers :-)

Jeg klarte til og med å se på flere timer Tour de France da jeg var nyforelsket;-) For ikke å snakke om antall timer på fisketur...

Annonse

Takk for svar :-) Skulle ønske svarene kom litt tidligere for nå dreit jeg sikkert på draget med den tåpelige meldinga jeg sendte. Den lød slik : Her kommer en veldig teit melding, men synes jeg måtte si det allerede nå, slik at du er forberedt og ikke blir skuffet i kveld. Jeg fikk mensen i natt og da blir det vanskelig med sex :-( Ja ja, nå vet du det i hvert fall :-) Klem. Svaret : He he, slikt styrer man ikke. Mer bekymret for jeg vil se kampen og at du sikkert synes det er dumt. Vi skal møtes i kveld uansett :-) Anonymous poster hash: 29834...885

Det gikk jo fint :) og høres ut som en bra mann! Kos deg i kveld.

Det gikk jo kjempebra og jeg tror han syntes du var søt. :) Jeg var i nesten samme situasjon da jeg skulle overnatte hos kjæresten min (vi var ikke kjærester ennå da) første gangen, mensen var rett rundt hjørnet. Jeg sa det til ham jeg og han sa bare at det gjorde da ingenting. :)

Han er en bra mann. Helt perfekt på alle måter :-)

Var det CL dere så? I så fall tar du litt feil dersom han heiet på Chelsea. Men han kan selvfølgelig være perfekt på alle andre måter, selv om han holder med feil fotballag :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...