Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 1.3 kilo siden sist fredag, synes det var lite men er glad for det uansett :)

Så bra ;-). Du skal ikke gå fortere ned enn dette. 1,3 kilo er kjempebra.

Vet ikke vekta mi akkurat nå, har ingen tilgjengelig. Jeg er kvalm da, så jeg overspiser ihvertfall ikke. Lykke til videre, trimmer du mye nå, eller er det kostholdet som er endret?

Så bra ;-). Du skal ikke gå fortere ned enn dette. 1,3 kilo er kjempebra.

Vet ikke vekta mi akkurat nå, har ingen tilgjengelig. Jeg er kvalm da, så jeg overspiser ihvertfall ikke. Lykke til videre, trimmer du mye nå, eller er det kostholdet som er endret?

Takk for det :) Må vel være fornøyd, har jo lang tid på meg frem til sommeren.

Da går du nok ikke opp. Det er helst kostholdet jeg har endret, skulle gjerne gått mer tur men været har vært så stygt. Blir vel lettere å gå tur når jeg blir lettere.

Annonse

Ja, jeg også trimmer for lite, eller altfor lite heter det vel :). Ønsker deg masse lykke til videre. Husk å sette av en kveld innimellom til litt kos, ellers er det lett å sprekke. Dette greier du fint, det er jeg sikker på ;-).

Tusen takk :) Ja det er et tiltak med den trimmen :wacko: Håper i alle fall å gå ned en kilo i uken.

Jeg har gått ned 1.3 kilo siden sist fredag, synes det var lite men er glad for det uansett :)

Dette forstår jeg ikke, 1/2 - 1 kilo regnes som optimal vektnedgang på en uke?

Men uansett, gratulerer med nedgangen!

Endret av Bella Dotte

Dette forstår jeg ikke, 1/2 - 1 kilo regnes som optimal vektnedgang på en uke?

Men uansett, gratulerer med nedgangen!

Takk for det :)

Bare det at tidligere har jeg gått ned ca tre kilo i begynnelsen på en uke. Derfor var det litt skuffende.

Annonse

Jeg har ikke veid meg, men  kjenner at jeg har gått ned. Lever på 500 kcal om dagen ca, og er fornøyd med det.

Anonymous poster hash: ba873...290

Stakkars kroppen din, det er alt for lite for en kropp som skal fungere skikkelig i hverdagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...