AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 Skrevet 27. oktober 2013 Hei! Har nettopp begynt i arbeidspraksis og lurer på hvordan jeg skal fylle ut neste meldekort. Om jeg merker det av som arbeid vil vel jeg bli trukket i aap, det blir vel feil når det ikke er lønnet arbeid? Skal jeg merke det av som tiltak? Kommer til å spørre på navkontoret også, men har fått litt diverse motsigende svar der før... Anonymous poster hash: 4396e...2ba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 Skrevet 27. oktober 2013 Da jeg var på arbeidsavklaring skulle jeg hake av at jeg var på avtalt tiltak (eller noe i den retningen), ikke sette det opp som arbeid. Anonymous poster hash: 19e70...d8c 0 Siter
Angustia1 Skrevet 27. oktober 2013 Skrevet 27. oktober 2013 Du skal krysse "JA" på spørsmål 2 om tiltak i regi av NAV, og krysse av for de dagene du har vært i praksis (tiltak). Det er riktig at du blir trukket i AAP om du krysser av for arbeid, for på dette spørsmålet meines ordinært lønna arbeid - altså at du mottar lønn fra arbeidsgiver, ikke NAV. I ditt tilfelle må du krysse "NEI" på spørsmål 1. Og dette er jeg 100% sikker på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.