Gå til innhold

Gullfisk, Tonie, Xtra, morsan og evt andre...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det problematiske med Britas tekster er at jeg nå har fått det for meg at jeg skal sjekke ut Top Model for å se om jeg er enig i alle hennes synspunkter. Foreløpig  synes jeg det er fryktelig mye kjedeligere å se på programmet enn å lese Brita! Egentlig er jeg ikke fordomsfull mot modellbransjen, for de modellene jeg har kjent er superglupe jenter, men etter å ha sett noen minutter på dette programmet, så kjenner jeg at fordommene mine stiger kjapt...

Annonse

Det problematiske med Britas tekster er at jeg nå har fått det for meg at jeg skal sjekke ut Top Model for å se om jeg er enig i alle hennes synspunkter. Foreløpig  synes jeg det er fryktelig mye kjedeligere å se på programmet enn å lese Brita! Egentlig er jeg ikke fordomsfull mot modellbransjen, for de modellene jeg har kjent er superglupe jenter, men etter å ha sett noen minutter på dette programmet, så kjenner jeg at fordommene mine stiger kjapt...

Jeg har samme erfaring, men dragningen mot å se ga seg fort;) Det værste med hele programmet var de utrolig partiske og dels slemme kommentarene fra damene i panelet, spesielt hun mørke, litt eldre fra sørlandet.

Endret av Kayia

Jeg har samme erfaring, men dragningen mot å se ga seg fort;) Det værste med hele programmet var de utrolig partiske og dels slemme kommentarene fra damene i panelet, spesielt hun mørke, litt eldre fra sørlandet.

Jeg tror jeg nå har sett mer enn nok. Fikk helt fnatt selv av programlederen, ( utsagn som "folk vil jobbe med gøye modeller")...

Sånn, da er det ikke nødvendig å kaste bort mer tid på Top Model. Mye bedre å lese Brita:-)

Jeg tror jeg nå har sett mer enn nok. Fikk helt fnatt selv av programlederen, ( utsagn som "folk vil jobbe med gøye modeller")...

Sånn, da er det ikke nødvendig å kaste bort mer tid på Top Model. Mye bedre å lese Brita:-)

For ikke å snakke om utsagnene "vi er bekymret for at du ikke har den rette innstillingen" eller "du mangler personlighet". Jeg greier meg også bedre kun med Brita:) 

For ikke å snakke om utsagnene "vi er bekymret for at du ikke har den rette innstillingen" eller "du mangler personlighet".

:blink::wacko::o Her var det mye rart! Kanskje mentale lidelser?

Anonymous poster hash: 50a21...52d

For ikke å snakke om utsagnene "vi er bekymret for at du ikke har den rette innstillingen" eller "du mangler personlighet". Jeg greier meg også bedre kun med Brita:) 

Jeg greier meg også veldig godt med Brita! Ang personlighet; dette er en "grein" i amerikanske missekonkurranser - heilt ned i klasse 0 til 6 måneder  :o

Jeg greier meg også veldig godt med Brita! Ang personlighet; dette er en "grein" i amerikanske missekonkurranser - heilt ned i klasse 0 til 6 måneder  :o

Personlighet? En gren? Herre min hatt. Så engang en dokumentar om sånne småmisser, gjetter de var fire-fem år, og slik jeg så det bedrev mødrene omsorgsvikt i forhold til dem. Galskap. Ungene fikk jo ingen barndom. 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...