Gå til innhold

Starte butikk med populært merke...

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til og starte opp en butikk:)
Det er et merke som er meget godt kjent, og som man drar til Stockholm, København og London for og shoppe som bare det... finnes litt utvalg i Norge i noen butikker, men svært lite...

Hvordan går man frem?
Tar kontakt med denne butikken i opprinnelseslandet og spør?

Om dette ville blitt en butikk KUN med disse varene, eller ev en butikk med hovedfokus på disse varene, men likevel ta inn andre merker også... vet ikke enda...

Eller er det en grunn til at dette ikke finnes i Norge tro, et annerkjent merke over flere år som er i andre land, men ikke her... hmmmm

Hva tenker du?
Kan man klare og starte egen butikk uten noe SKOLE, hehe:))

Anonymous poster hash: 4f9cc...971
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395299-starte-butikk-med-popul%C3%A6rt-merke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et merke som er meget godt kjent, og som man drar til Stockholm, København og London for og shoppe som bare det... finnes litt utvalg i Norge i noen butikker, men svært lite...

Hvordan går man frem?

Om dette ville blitt en butikk KUN med disse varene, eller ev en butikk med hovedfokus på disse varene, men likevel ta inn andre merker også... vet ikke enda...

Eller er det en grunn til at dette ikke finnes i Norge tro, et annerkjent merke over flere år som er i andre land, men ikke her... hmmmm

Hva tenker du?

Hvordan har du tenkt å finansiere dette? 

Anonymous poster hash: 24248...2b6

At du ikke har mailet, ringt og googlet for å finne ut av det du lurer på her gjør at jeg tviler på at du klarer det. Hvordan skal du kunne starte eget når du har så løse tanker om det hele, og er så tafatt? Kom igjen, finn ut av dette selv, så kanskje jeg forandrer mening om deg og prosjektet ditt! :)

Hva tenker du?

Jeg regner sannsynligheten for at et velkjent merke skulle velge å la seg representere i et nytt land av en amatør i forretningslivet, som nøyaktig null. 

Hvordan går man frem?

Hva tenker du?

Med butikk - mener du nettbutikk eller en fysisk butikk? Hva slags merke er dette egentlig? Det er ikke bare bare å starte fra scratch... Uten utdannelse, så er det ikke sikkert markedsføring og økonomi/regnskap går så lett. Du må jo bokføre utgifter/inntekter osv, kan du ikke regnskap bør du sende inn dette til et regnskapsfirma som ordner med den praktiske biten der. Ellers finnes det enkle ferdigoppsatte webløsninger som amatører som deg kan greie å sette seg inn i :D Men du bør lese alt du kan om å drive business før du i det hele tatt setter tanken ut i live. Du må sikre deg at de du skal importere fra er sikre og ikke lurer deg, at du får varene kjapt og at det er god kvalitet. Du bør tenke på hvordan du skal markedsføre deg -for du vil jo gjerne ha kunder og de finner deg ikke av seg selv. Facebook er jo en bra arena å starte på f.eks. og så når du får litt bedre råd kan du investere i nettbannere osv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...