AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er ei dame på ca. 50 kg som gikk fra å ikke trene i det hele tatt til å trene i snitt seks dager i uken (utholdenhet). Har regnet på det og forbrenner litt over 3000 kalorier i løpet av en uke, kun på treningen. I tillegg har vel hvileforbrenningen min økt en del. Er det noen som vet hvor mye dette kan være snakk om? Opplever ofte at jeg fortsatt er sulten etter at jeg har spist, noen ganger kan jeg få veldig veldig lyst på noe godt (og ender gjerne opp med å fikse meg noe raskt og usunt). Har en gammel angst i meg for og legge på meg, men tror jeg må prøve og spise mer (proteiner og langsomme karbohydrater). I det siste har jeg ikke hatt den samme framgangen som før på treningen, tror at dette kan være delvis relatert til kosthold med for lite mat (har kjent på at jeg blir fortere sliten når jeg tar meg ut). Jeg spiser vanligvis 3-4 måltider i løpet av dagen. Har det noe å si om jeg spiser litt ekstra til hvert måltid eller om jeg spiser noen større måltider og noen som er omtrent like store som før jeg begynte og trene? Anonymous poster hash: 9131e...825 Anonymous poster hash: 9131e...825 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/395304-utholdenhetstrening-og-ern%C3%A6ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.