Gå til innhold

Hun vil være "tante "

Anbefalte innlegg

Min beste venninne spurte om kan kalle mine barn for sine tantebarn. Hun har ikke barn selv eller tantebarn så klart sa jeg ja til det.

Min sønn er nå 12 år og har spurt litt om dette. Han lurer på hvorfor hun aldri kommer på fotballkampene hans og ser på han. Hjemmekampene spilles 60-70 meter fra døren hennes. Bruker ikke tanter det spørr han. Han har ingen tanter eller onkler her som ser på han.

Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-)

Anonymous poster hash: 52ce2...224

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/395336-hun-vil-v%C3%A6re-tante/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min beste venninne spurte om kan kalle mine barn for sine tantebarn. Hun har ikke barn selv eller tantebarn så klart sa jeg ja til det.

Min sønn er nå 12 år og har spurt litt om dette. Han lurer på hvorfor hun aldri kommer på fotballkampene hans og ser på han. Hjemmekampene spilles 60-70 meter fra døren hennes. Bruker ikke tanter det spørr han. Han har ingen tanter eller onkler her som ser på han.

Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-)

Anonymous poster hash: 52ce2...224

Jeg synes det er frekt å skrive på den måten. Du kan vel svare hvordan det går, og spør om hun ikke ønsker å komme ned å se selv.  Eller som frosken skriver at sønnen din ønsker at hun skal se på.

Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-) Anonymous poster hash: 52ce2...224

Nei, det er ikke frekt.

Tanter pleier også å gi julegaver og bursdagsgaver. Har hun tenkt på det? Eller ønsker hun bare å bli mer inkludert som en slags "filletante"?

Hvorfor nettopp sønnen din? Har du andre barn? I så fall hadde jeg vært skeptisk.

Anonymous poster hash: 63f48...6d5

Annonse

Ja det er både frekt og unødvendig syns jeg. Du sier hun er din beste venninne - snakk med henne da vel! ;) Si at "Jr har så lyst til at du tante skal være med å se kamp, er du ledig neste ...dag? Da har de neste kamp nemlig :)"

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...