AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Min beste venninne spurte om kan kalle mine barn for sine tantebarn. Hun har ikke barn selv eller tantebarn så klart sa jeg ja til det. Min sønn er nå 12 år og har spurt litt om dette. Han lurer på hvorfor hun aldri kommer på fotballkampene hans og ser på han. Hjemmekampene spilles 60-70 meter fra døren hennes. Bruker ikke tanter det spørr han. Han har ingen tanter eller onkler her som ser på han. Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-) Anonymous poster hash: 52ce2...224 0 Siter
frosken Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Har du prøvd å si til din venninne at sønnen din gjerne vil at hun kommer og ser ham spille? Det er ikke gitt at hun vet at det er noe han ønsker. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Min beste venninne spurte om kan kalle mine barn for sine tantebarn. Hun har ikke barn selv eller tantebarn så klart sa jeg ja til det. Min sønn er nå 12 år og har spurt litt om dette. Han lurer på hvorfor hun aldri kommer på fotballkampene hans og ser på han. Hjemmekampene spilles 60-70 meter fra døren hennes. Bruker ikke tanter det spørr han. Han har ingen tanter eller onkler her som ser på han. Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-)Anonymous poster hash: 52ce2...224 Jeg synes det er frekt å skrive på den måten. Du kan vel svare hvordan det går, og spør om hun ikke ønsker å komme ned å se selv. Eller som frosken skriver at sønnen din ønsker at hun skal se på. 0 Siter
sur kjerring Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Min beste venninne spurte om kan kalle mine barn for sine tantebarn. Hun har ikke barn selv eller tantebarn så klart sa jeg ja til det. Min sønn er nå 12 år og har spurt litt om dette. Han lurer på hvorfor hun aldri kommer på fotballkampene hans og ser på han. Hjemmekampene spilles 60-70 meter fra døren hennes. Bruker ikke tanter det spørr han. Han har ingen tanter eller onkler her som ser på han. Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-) Anonymous poster hash: 52ce2...224 Nei, det er ikke frekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Tanter pleier også å gi julegaver og bursdagsgaver. Har hun tenkt på det? Eller ønsker hun bare å bli mer inkludert som en slags "filletante"? Hvorfor nettopp sønnen din? Har du andre barn? I så fall hadde jeg vært skeptisk. Anonymous poster hash: 63f48...6d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Ups. Leste ikke godt nok. Siste linje kunne droppes. Anonymous poster hash: 63f48...6d5 0 Siter
Kayia Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 (endret) Hun bruker å sende sms å spørre om hvordan kampen går. Er det frekt å svare: kom nedover så finn du det ut:-) Ja det er både frekt og unødvendig syns jeg. Du sier hun er din beste venninne - snakk med henne da vel! Si at "Jr har så lyst til at du tante skal være med å se kamp, er du ledig neste ...dag? Da har de neste kamp nemlig " Endret 3. november 2013 av Kayia 0 Siter
laban Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Hvis hun spør om kampen på SMS, svarer du f.eks. "Det ble 1 - 1. Neste kamp på .... (banen der hun bor) er ...dag kl. .... X og laget hans ønsker seg større hjemmepublikum, så du er hjertelig velkommen til å heie." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.