Gå til innhold

Hvordan promoterer jeg en nettside?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med medier som Facebook, Twitter og LinkedIn? Forutsatt at du har et nettverk der. På Facebook kan du dessuten gratis opprette en side for firmaet, hvor du igjen kan vise til nettsiden din. Men igjen for at det skal funke forutsettes at du får noen følgere på FB-siden.

kjøpe reklameplasser diverse steder, jeg vet ikke om domenet ditt er gratis eller om verktøyet som konstruerte websiden er gratis, eller begge deler, men hvis domenet er gratis ser det litt usærriøst ut og du vil miste en del klikk.. (eget domene er veldig billig)

Hei, først og fremst, lykke til med ditt lille selskap :)

Jeg vet ikke hva du driver med, men tror du bør satse på 'word of mouth'. Å bli 'kjent' ut fra ingenting er tilnærmet umulig (ration suksess/ikke suksess er statistisk fryktelig dårlig for deg). Det er ikke tilfeldig at de store selskapene bruker millioner av kroner på promotering.. og i samme setning som det kan jeg si IKKE kjøp ads. Selv om du bruker 10-20.000 som sikkert er mye penger for deg, kan jeg ganrantere at det er for lite til å få noe ROI.

Prøv facebook, skriv i fora for ting som har med det du driver med, sørg for å ha linken din i signaturen der det er lov etc etc. Markedsføring og salg er noe drit best overlatt til de som kan det, og ikke ideskaperen selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...