Gå til innhold

Hvorfor er Toya reservert?


søkende

Anbefalte innlegg

Lurte på å bytte nick, men Toya er reservert. Kan ikke finne noen innlegg på vedkommende. Må være gammel glemt bruker.

Kan jeg få det?*smiler pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Husker du filmen om Toya? DEN kunne jeg tenkt meg å se om igjen....

Nei. Hvilken film var det?

Menneske eller dyr? *S*

Desverre finnes La Toya Jackson...ødelegger litt for det navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvilken film var det?

Menneske eller dyr? *S*

Desverre finnes La Toya Jackson...ødelegger litt for det navnet.

Toya var en liten pike som måtte rømme over til Sverige under 2. verdenskrig - Jeg husker den tok neste pusten fra meg! :-) Utgangspunktet er en Barnetimebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toya var en liten pike som måtte rømme over til Sverige under 2. verdenskrig - Jeg husker den tok neste pusten fra meg! :-) Utgangspunktet er en Barnetimebok.

Jeg husker jeg så den på skolekino... *mimre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toya var en liten pike som måtte rømme over til Sverige under 2. verdenskrig - Jeg husker den tok neste pusten fra meg! :-) Utgangspunktet er en Barnetimebok.

Så hvis webmaster lar meg få nicket, vil du se på meg som en liten søt jente?

Kanskje verdt det, da!

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toya var en liten pike som måtte rømme over til Sverige under 2. verdenskrig - Jeg husker den tok neste pusten fra meg! :-) Utgangspunktet er en Barnetimebok.

....den tok pusten fra meg også...jeg grein og grein og grein.....herregud som jeg grein....., og jeg hadde sikkert stor-tutet om jeg hadde sett den igjen.....;-)

.....men så griner jeg bare jeg ser værmeldingen jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....den tok pusten fra meg også...jeg grein og grein og grein.....herregud som jeg grein....., og jeg hadde sikkert stor-tutet om jeg hadde sett den igjen.....;-)

.....men så griner jeg bare jeg ser værmeldingen jeg da!

Når du ser værmeldningen????

Fordi ....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser værmeldningen????

Fordi ....?

...fordi jeg griner bare det er bitte litte granne trist, og værmeldingen er vel ikke kjent for å være spesielt morsom...!

Grininga har tiltatt etter jeg har fått barn, men har nok ligget latent der hele tiden....Huset på prærien for eksempel - var et rent lite helvete å komme seg igjennom:-)

...vet du, noen ganger griner jeg når jeg leser sånne "Det hendte meg" historier i ukebladene også.....men det sier du faen ikke til noen ass!!!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....ja ja - det var den dagen!

...er det lov å gå hjem fra jobben pga sentimentalitet tro?

;-)

Ja, det er lov. I går var jeg hjemme på grunn av at jeg var så kvalm etter å ha spist vafler - så det er klart det er lov når en GRINER også! :-)

Blonde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er lov. I går var jeg hjemme på grunn av at jeg var så kvalm etter å ha spist vafler - så det er klart det er lov når en GRINER også! :-)

Blonde

Hvor mange vafler hadde du spist siden du måtte være hjemme da? *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fordi jeg griner bare det er bitte litte granne trist, og værmeldingen er vel ikke kjent for å være spesielt morsom...!

Grininga har tiltatt etter jeg har fått barn, men har nok ligget latent der hele tiden....Huset på prærien for eksempel - var et rent lite helvete å komme seg igjennom:-)

...vet du, noen ganger griner jeg når jeg leser sånne "Det hendte meg" historier i ukebladene også.....men det sier du faen ikke til noen ass!!!!

:-)

Å, du sarte sjel!

Jeg griner aldri. Nesten.

Bortsett fra når det er noe om mor og barn og barn som lider.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lov. I går var jeg hjemme på grunn av at jeg var så kvalm etter å ha spist vafler - så det er klart det er lov når en GRINER også! :-)

Blonde

Får jeg se et bilde av deg som blond snart??

Har du merket noe til samfunnets blikk på blondiner ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg se et bilde av deg som blond snart??

Har du merket noe til samfunnets blikk på blondiner ennå?

Snart - snart skal du få se bilde. Begynner å trives med mitt "gule" hår,.- selv om folk ler......og sier jeg er tøff......:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 plater med smør i alle hullene! :-)

Dæven, døtte jente! Du vet at kroppen din er ikke vant til slike fettmengder mer. Nå lærte du, tenker jeg.....

På julaften må du ikke drikke ribbefettet da, da orker du ikke riskrem.....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, døtte jente! Du vet at kroppen din er ikke vant til slike fettmengder mer. Nå lærte du, tenker jeg.....

På julaften må du ikke drikke ribbefettet da, da orker du ikke riskrem.....;o)

Ja, sant det! Jeg gikkopp 2 kilo i natt jeg! *griner* - men nå skal jeg gå og ta lunsj - salat......*sukk, så skuffet over meg selv*

Det blir et helvete å komme seg gjennom jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...