AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 Skrevet 26. november 2013 Er det tannlegen eller legen en går til? Eller er det godt nok å gå på apoteket for å få noe? Noen som kjenner til noe som er effektivt? Har hatt varierende problemer i løpet av siste årene. For en måned siden tror jeg det var after. Men det ser ikke ut til å være det nå. Det er rødt og hissig fremme på tungen og langs begge sider. Ubehagelig å spise og pusse tenner. Det har begynt å bli verre, men så går det litt tilbake igjen innimellom. Gode råd mottas med takk, for nå er jeg ganske lei av alt ubehaget den har gitt meg.Anonymous poster hash: b9eac...65a 0 Siter
frosken Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Jeg ville ha oppsøkt fastlegen. Kanskje du har en soppinfeksjon; i såfall finnes det effektive midler på resept. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Jeg ville ha oppsøkt fastlegen. Kanskje du har en soppinfeksjon; i såfall finnes det effektive midler på resept. Sannsynligvis er det nok det, så jeg får ringe legen i morgen. Jeg har nok fått meg et problem som jeg skal slite med i mer eller mindre grad. Varierende problemer er kommet og gått de siste årene. Merkelig nok kun på tungen, ingenting ellers i munnen.Anonymous poster hash: b9eac...65a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 jeg har hatt dette problemet mer eller mindre i 15 år. Hos meg er det en overømfintlighet mot en del matvarer, og dufter i luften som eksos, nye møbler, bensin osv Jeg har aldri fått hjelp for dette, så hvis legen kan hjelpe deg er jeg veldig int i å få vite hva han gir deg. Har du for eksempel sopp, eller en infeksjon så er det fult mulig å bli frisk, men er det som hos meg en overømfintlighet for noe i miljøet, hjelper det kun å slutte med/ holde seg unna det man ikke tåler.<br />Anbefaler deg å tenke over hva du er i kontakt med i løpet av dagen. Bytt ut tannkremen din med en mild for eksempel zenduim. Bruker du parfyme, prøv å kutt ut en stund og se om det hjelper. Husk at det er parfyme i vaskemidler og skyllemidler også. Det varierer fra menneske til menneske hva de reagerer på. Finner ikke legen din noe som hjelper, prøve deg frem selv. Lykke til. Anonymous poster hash: 7f880...85f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 jeg har hatt dette problemet mer eller mindre i 15 år. Hos meg er det en overømfintlighet mot en del matvarer, og dufter i luften som eksos, nye møbler, bensin osv Jeg har aldri fått hjelp for dette, så hvis legen kan hjelpe deg er jeg veldig int i å få vite hva han gir deg. Har du for eksempel sopp, eller en infeksjon så er det fult mulig å bli frisk, men er det som hos meg en overømfintlighet for noe i miljøet, hjelper det kun å slutte med/ holde seg unna det man ikke tåler.<br />Anbefaler deg å tenke over hva du er i kontakt med i løpet av dagen. Bytt ut tannkremen din med en mild for eksempel zenduim. Bruker du parfyme, prøv å kutt ut en stund og se om det hjelper. Husk at det er parfyme i vaskemidler og skyllemidler også. Det varierer fra menneske til menneske hva de reagerer på. Finner ikke legen din noe som hjelper, prøve deg frem selv. Lykke til. Anonymous poster hash: 7f880...85f Årsaken til at jeg har så mye plager kan være tørr munn pga medisiner. Det har vært bedre i dag, men vondt når jeg pusser tennene selv om jeg bruker en mild tannkrem. Er litt i tvil nå om jeg skal ringe legen siden jeg har vært litt bedre i dag. Men når jeg var på apoteket for å spør etter noe lindrende fikk jeg beskjed om å gå til legen å få resept på en skikkelig behandling.Anonymous poster hash: b9eac...65a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.