Gå til innhold

Ønsker meg en "til toppen"-knapp...


songbirdy

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg bruker stort sett bare dol fra mobilen nå til dags. Og det er ok men litt tungvint! Jeg vet ikke om jeg bruker app eller hva (finnes det?) men tror det er nettsiden.

Jeg ønsker meg veldig sterkt en "knapp" nederst på siden som tar meg til toppen når jeg trykker på den. Som feks de har på dagbladet.no. 

Hver gang jeg trykker på et tema, kommer jeg i tillegg til nederst på siden, også nederst i tråden - kanskje på side 3 i tråden! Litt slitsomt å måtte bla seg tilbake og øverst hver gang!! Hvorfor kan en ikke komme inn øverst i diskusjonen og evt ha litt flere valgmuligheter deretter?

Håper dette lar seg gjøre noe med. 

Bruker forøvrig Samsung galaxy S4

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en liten trekantknapp nederst som sender en til toppen? Er det ikke det dere etterlyser? Den har vært der nesten helt fra omleggingen, husker den ble satt inn kort tid etter omleggingen.

 

Det jeg ønsker meg er en kjappere måte å bla bakover på. Jeg går ofte inn på siste innlegg, og leser bakover. Når jeg kommer øverst på f.eks. side 3, og trykker "forrige" kommer jeg øverst på side 2, og da må jeg bla helt ned for å komme til innlegget like før det jeg nettopp leste (spesielt viktig hvis det er et sitat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Cheeseheart

Det er nok den ja. Er folk blinde?

 

Ja, det må man jo være for å ikke se en liten prikk med så og si samme farge som bakgrunnen, gjemt sammen med masse annet dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Ingen trekant her. Sikker på du ikke mener PC-versjon?

 

Du kan få PC-versjonen på mobil/nettbrett, skjønner ikke hvorfor folk ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må man jo være for å ikke se en liten prikk med så og si samme farge som bakgrunnen, gjemt sammen med masse annet dritt...

 

Så sant så sant.

 

:P

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få PC-versjonen på mobil/nettbrett, skjønner ikke hvorfor folk ikke gjør det.

Vel, har ikke prøvd her, men på alle andre der jeg kan velge PC-variant blir det oftest ikke tilpasset skjermbredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...