aniita Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Er det noen som har tips om noen butikker i Oslo som selger klær i store størrelser ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susi2 Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 hellu!!... Jeg vet ikke om ei eneste butikk i hele norge ( men så har jeg ikke vært overalt heller da ;-)....) som selger klær i store størrelser...det synes jeg er noe så j**** teit!!! Skjerp dere designere!!...ikke alle folk er spinkle (sorry hvis jeg fornærmer noen her for det er ikke meninga) noen er store noen har former og dere kan ikke forme folk som dere vil!!!....måtte bare skrive det....sorry..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliten2 Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hei! Hennes & Mauritz har jo en kolleksjon som heter Big is Beautiful. Det finnes helt sikkert en H&M butikk i Oslo som fører denne kolleksjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Ikke bare i Oslo, men også ellers i landet har vel H&M, Lindex og Kappahl sine stormote-avdelinger i en del av butikkene sine? De kaller konseptet Big Is Beautiful (H&M), Generous (Lindex) og XLNT (Kappahl). Ellers er det en mindre kjede (muligens bare i Oslo-området?) som heter Gerds Stormote som har forretninger med litt dyrere (?) klær i store størrelser. Prøv også å søke på f.x. http://www.kvasir.no for å finne flere! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bmi 30 Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Gerds stor mote har ihvertfall kjempestilige klær, og litt dyrere enn kjedene. Ikke noe å utsette på de nevnte kjedene heller altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.