Gå til innhold

Hvorfor ble tråden "Bli veganer" slettet`?


Caylee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Captain Cheeseheart

Jeg er usikker. Kanskje de ikke vil at du skal rutsje utfor spiseforstyrrelses-løypa.

 

Jeg har kommet frem til den konklusjon at jeg er nett-avhengig:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker. Kanskje de ikke vil at du skal rutsje utfor spiseforstyrrelses-løypa.

 

Jeg har kommet frem til den konklusjon at jeg er nett-avhengig:rolleyes:

 

welkommen til gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker. Kanskje de ikke vil at du skal rutsje utfor spiseforstyrrelses-løypa.

 

Jeg har kommet frem til den konklusjon at jeg er nett-avhengig:rolleyes:

Herregud. Hvorfor må de hele tiden tro det verste hver gang jeg skriver noe? Det er sinnsykt irriterende. Kan ikke skrive om mat engang hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke utestengt lenger. Men det virker som jeg er utestengt på en måte. For jeg kan ikke skrive om en dritt. Det eneste jeg kan skrive om er hvor velykket jeg er. DOL viser bare at det er plass til velykkete mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke utestengt lenger. Men det virker som jeg er utestengt på en måte. For jeg kan ikke skrive om en dritt. Det eneste jeg kan skrive om er hvor velykket jeg er. DOL viser bare at det er plass til velykkete mennesker.

 

Nå har du jo den fine bloggen din oppe, så få det værste ut der ikke her så går det nok bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du jo den fine bloggen din oppe, så få det værste ut der ikke her så går det nok bra =)

Hehe, tusen takk. Du er god du! <3

Det er sant. Jeg er glad blogg.no eksisterer. Da får jeg det iallfall ut et sted.

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også skulle begynne å blogge... anonym blogg, seff...  :lol:

Ja, gjør det! Jeg vil gjerne lese bloggen din! Du virker som er intresang person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...