Blomstre Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Min far og min stemor ønsker ikke at jeg kjøper noe til de i år, de vil ha noe hjemmelaget. Jeg har nemlig allverdens med tid, men liten pengebeholdning. Noen tips til hva man kan lage til godt voksne mennesker? De er glad i god mat, og har ingen allergier. Noen tips til hva jeg kan lage? Om det er et omfattende prosjekt, så er det som sagt intet hinder. Det er bare fantasien som har tatt ferie. Har du noen oppskrifter på noe du har laget og gitt bort med suksess? Småkaker, delfiakake og marsipan utgår. 0 Siter
mammanito Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Brente mandler er alltid populært Du kan godt bruke et syltetøyglass, så kan du pynte lokket med et tøystykke eller lignende, kanskje prøve deg på glassmaling og pynte krukken med? Og har mandlene i det 0 Siter
Blomstre Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Skrevet 3. desember 2013 Brente mandler er jo alltid godt :-) Jeg har samlet meg noen krukker, jeg tenkte å lage litt karameller og slikt med en tanteunge eller to. Og så er dekorering en del av hobby jeg har, så jeg har utstyr for å pynte med. Takk for tips :-) 0 Siter
MMT123 Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Er det fruktkake det heter? Det er en sånn julekake som er litt krydderkake-aktig med rosiner og sånn i, som man har i de der formene du vet hehe..huff ser de bare for meg for min bestemor ønsket seg en slik til jul av meg en gang...må google...http://www.tine.no/oppskrifter/kaker/formkaker/julens-gode-fruktkake der har du den Ellers kan jo hjemmebakt julebrød være noe med en brunost til f.eks. Var det jeg kom på i faten. 0 Siter
Kayia Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Chilimarmelade: http://www.vg.no/mat-og-drikke/oppskrift/oppskrift.php?id=2654 Kjøp en blåmuggost, en god brie, og pakk inn kjeks i celofan i tillegg til marmeladen. Om du har penger til overs kjøper du en flaske weissbier i tillegg - komplett, spesielt og supergodt 0 Siter
gullfisk Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Kransekake? Fullt pyntet, med nisse på toppen. 0 Siter
Blomstre Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Skrevet 4. desember 2013 Tusen takk for fine forslag! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.