Gå til innhold

soltørka tomater

Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

hvis jeg har deti kjøleskapet..noen jeg vel ikke bør..får jeg helt dilla å sluker hele glasset på et blunk(altså innholdet i glasset) så det jeg lurer på er om det kan være skadeli - usunt- å spise så mye av det? hvordan er næringsinnholdet i tørka kontra friske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er den "tørre" typen og ikke de som ligger i olje skulle vel ikke næringsinnholdet per tomat forandre seg (per 100 g blir selvsagt noe helt annet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

Så lenge det er den "tørre" typen og ikke de som ligger i olje skulle vel ikke næringsinnholdet per tomat forandre seg (per 100 g blir selvsagt noe helt annet).

de er i utgangspunktet tørre, men jeg har jo kokt de og lagt de i olje..i tør tilstand er de jo så harde og nesten ikke spisende.Når jeg sa næringsinnholdet så mente jeg innholdet av vitaminer og mineraler , ikke kaloriinnholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...