Gjest motisaz Skrevet 4. desember 2001 Skrevet 4. desember 2001 hvis jeg har deti kjøleskapet..noen jeg vel ikke bør..får jeg helt dilla å sluker hele glasset på et blunk(altså innholdet i glasset) så det jeg lurer på er om det kan være skadeli - usunt- å spise så mye av det? hvordan er næringsinnholdet i tørka kontra friske? 0 Siter
Nemesis Skrevet 5. desember 2001 Skrevet 5. desember 2001 Så lenge det er den "tørre" typen og ikke de som ligger i olje skulle vel ikke næringsinnholdet per tomat forandre seg (per 100 g blir selvsagt noe helt annet). 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 5. desember 2001 Skrevet 5. desember 2001 Så lenge det er den "tørre" typen og ikke de som ligger i olje skulle vel ikke næringsinnholdet per tomat forandre seg (per 100 g blir selvsagt noe helt annet). de er i utgangspunktet tørre, men jeg har jo kokt de og lagt de i olje..i tør tilstand er de jo så harde og nesten ikke spisende.Når jeg sa næringsinnholdet så mente jeg innholdet av vitaminer og mineraler , ikke kaloriinnholdet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.