Gå til innhold

Alkohol


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Folk flest slapper av med alkohol.Jeg er omvnedt.Den enegien jeg mangler ellers, får jeg ve å drike vin.Da kan jeg gjøre alt det jeg ikke orker ellers.Har jeg et problem, eller er jeg genetisk motsatt av andre folk? Er ikke full, men kun full av energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hvis det du gjør er nyttig og hensiktsmessig, kan jeg ikke se at du har et problem med alkohol.

 

Hovedproblemet med alkohol er jo at alt for menge begynner å gjøre destruktive, negative og uhensiktsmessige handlinger når de er ruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan vel fort bli et problem om en må drikke for å gjennomføre nødvendige oppgaver.... Jeg er periodedranker, og en av grunnene er nettopp att jeg får energi av alkohol....



Anonymous poster hash: 500a4...b7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest slapper av med alkohol.Jeg er omvnedt.Den enegien jeg mangler ellers, får jeg ve å drike vin.Da kan jeg gjøre alt det jeg ikke orker ellers.Har jeg et problem, eller er jeg genetisk motsatt av andre folk? Er ikke full, men kun full av energi.

 

Jeg veit ikke om du har et problem; det avhenger av så mangt. Men om du trenger alkohol for å få energi (eller motsatt for å slappe av), bør det blinke i en varsellampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...