Gå til innhold

Lymfekjertler og idrett.

Gjest andreas

Anbefalte innlegg

Gjest andreas

Forrige fredag hadde jeg en kort operasjon hvor legen fjernet en lymfekjertel ifra lysk området. Dette fordi den hadde blitt unaturlig stor uten at man fant noen god forklaring.

Det jeg undrer meg over, er om dette inngrepet kommer til å ha noen effekt for mine fysiske/idrettslige prestasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

andreas.

I første omgang bør du ikke belaste for mye før det foreligger svar på hva dette kan være.

Det kan jo godt hende at man ikke finner noe galt utover det at lymfeknuten var forstørret. Da vil dette inngrepet ikke bety noe som helst for videre fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andreas

andreas.

I første omgang bør du ikke belaste for mye før det foreligger svar på hva dette kan være.

Det kan jo godt hende at man ikke finner noe galt utover det at lymfeknuten var forstørret. Da vil dette inngrepet ikke bety noe som helst for videre fysisk aktivitet.

En lettelsens takk for tilbakemelding.

Heldigvis, ble det slått fast at den ikke var ondartet, og jeg mistenker den for å være et resultat av hard trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...