Gå til innhold

Problematisk å blande Xanor/Vival med Imovane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et rart spørsmål, men lurer på om det kan være farlig/dødelig å blande Vival eller Xanor i normale doser, (5-10 mg og 1-2 mg) med Imovane eller Stlnoct?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg tok 1 mg Xanor her en kveld, og ble ikke trøtt nok (har før blitt stuptrøtt av 0.5 mg).

Og et par timer senere ville jeg ta Imovane 7.5, men bestemte meg for å google det for å se om det kan blandes.

Leser så at flere skriver at f.eks legen sier at man ikke skal blande det og i verste fall kan kan få så svak puls at man slutter å puste?

De to medisinene virker jo ganske milde i normale/terapeutiske doser.

Kan vel ikke seriøst være dødelig vel? *confused*

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du dør sikkert ikke av det.

Du er allerede på en meget farlig kurs. Legger du til Imovane dreier kursen i ytterligere feil retning.

Skrevet

Du dør sikkert ikke av det.

Du er allerede på en meget farlig kurs. Legger du til Imovane dreier kursen i ytterligere feil retning.

Takk for svar.

Farlig kurs pga at det er avhengighet med benzo? Tar det kun ved behov og på de *nå må jeg få sove* dagene. Har heller gitt god livskvalitet å få sove godt med Imovane, eller sjelden gang X, enn å ligge våken og full av angst til 5 om morgenen :) Godt at det finnes disse medisinene når man behøver dem.

Skrevet

Jeg er også veldig glad for at disse medisinene finnes. Hvis ikke hadde jeg ikke hatt noe sosialt liv i det hele tatt. Ap virker ikke som det skal på meg. Xanor hjelper meg til å leve. De kan prøve de som vil. Ubehandlet angst....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...