PrinZ Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Heisan!! Jeg er en mann på 18 år som har hatt anoreksia nervosa og vært under behandling for det. Jeg ser på meg selv som veldig spinkel og mager, og muslker har jeg ikke noe av. Jeg har nå begynt med fysioterapi for å bygge opp musklene mine igjen, men jeg føler ikke at jeg har så veldig stor framgang. Høyde: 185 Vekt: 50kg Jeg trener 2 ganger i uka (ca.1,5 time pr gang) med lett vekttrening. Jeg lurer på hvor mye jeg skal spise? Hva jeg skal spise? Og hvor mye jeg forbrenner til vanlig, og de dagene jeg trener? (På treningsdager tar jeg proteintilskudd) Normalt om dagene så har jeg lavt aktivitetsnivå, jeg går på skole og driver ikke med noen aktiv idrett. Jeg har et ustabilt kosthold, og vekten min varierer, men ligger cirka rundt 50kg. Det ville vært supert om jeg kunne fått litt råd av deg. Da det forhåpentligvis ville gi meg mer anelse om hvor mye jeg skal spise, og av hvilke matvarer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei PrinZ, Jeg foreslår at du går til en ernæringsfysiolog i nærheten av deg som kan hjelpe deg. Jeg synes det er flott at du ønsker hjelp med dette, men synes ikke jeg kan sette opp noe kostplan over internett uten å ha møtt deg. Kanskje du ble henvist til en ernæringsfysiolog da du var under behandling for AN? I så fall kan du jo gå tilbake til vedkommende. Hvis ikke, kan du spørre legen din om han kan henvise deg til en (evt ringe helsesektoren i kommunen din for å høre om de vet om en). Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.