Gå til innhold

Hvordan skille innlegg der du er sitert og andre innlegg i tråder du har deltatt i


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis jeg har svart i en tråd som det senere kommer veldig mange innlegg i, får jeg problemer med å fange opp innlegg der jeg er sitert?  Når jeg ser på varslinger får jeg alt opp, og da forsvinner de jeg er sitert  i mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om dette er litt varierende, men jeg vet ikke. Jeg opplever det også slik som deg, men rett etter omleggingen så tror jeg det virket.

 

Forøvrig har dette blitt ett veldig dårlig forum etter siste omlegging, jeg blir så dritlei denne scrollingen. Men det ser ut til at det er flere som er, for nå er det nesten ikke igjen noen.

Jeg merker at jeg har mindre og mindre lyst til å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om dette er litt varierende, men jeg vet ikke. Jeg opplever det også slik som deg, men rett etter omleggingen så tror jeg det virket.

 

Forøvrig har dette blitt ett veldig dårlig forum etter siste omlegging, jeg blir så dritlei denne scrollingen. Men det ser ut til at det er flere som er, for nå er det nesten ikke igjen noen.

Jeg merker at jeg har mindre og mindre lyst til å være her.

Jeg er av dem som er ganske fornøyd med forumet.  Men jeg synes ledelser var flinkere til å høre på brukerne under omleggingen enn de nå er.  Det er en del ting som ikke er bra nok.  bl. a. det som jeg skrev i denne tråden.  Slike ting er de tjent med å ordne opp i hvis de skal beholde brukerne på forumet. Også når du er anonym bruker er det vanskelig å følge med om du blir sitert.

 

For å se hvem som siterer deg nå, så lurer jeg på om det kan fungere hvis vi tar bort varsel på de som har skrevet i samme tråd.  Men det nytter ikke når du er anonym bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Brukerhjelp Doktoronline

I løpet av januar måned skal jeg få gått gjennom alle de ønsker dere har kommet med siden omleggingen som ikke har kunnet la seg oppfylle sånn "ved et trylleslag". Mange endringer er gjort fortløpende, men jeg vet at dere fremdeles har ønsker og forslag til endringer.

 

Mvh Brukerhjelp Doktoronline 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...