ilovejogging Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg løper mye for å oppnå god kondisjon, og de siste månedene har jeg løpt om trent hver dag. For nesten tre uker siden tråkket jeg desverre over med venstre foten. Etter dette har jeg hatt sterke smerter i ankelen. På det verste sprer det seg oppover på baksiden av leggen, og det føles som om foten ikke "tåler" tyngden min... gir etter. Er dette normale symptomer for overtråkk? Jeg har holdt meg helt i ro de siste ukene. Hvor lenge er det normalt å vente før man kan gjenoppta treningen? Er der spesielle tiltak som hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 ilovejogging. En kraftig overtråkk har nok dette blitt. Du har sansynligvis revet over betraktelig mye av sidebåndene rundt ankelleddet. Når du fremdeles har såpass plager, la legen se på det. Hvis det ikke er for galt kan en dyktig fysioterapeut hjelpe deg i opptreningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.