XbellaX Skrevet 23. januar 2014 Skrevet 23. januar 2014 Ja, regner med det... Rhianna, Beyonce, Eminem, Will i am osv er i alle fall utilgjengelige på de sangene jeg ønsker:( Logg på itunes, scroll deg helt ned så lang du kan komme på førstesiden. Nede i høyre hjørne ser du en liten runding med et lite flagg, sjekk at det er norsk 0 Siter
cilie Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Skrevet 23. januar 2014 Logg på itunes, scroll deg helt ned så lang du kan komme på førstesiden. Nede i høyre hjørne ser du en liten runding med et lite flagg, sjekk at det er norsk Det er norsk.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. januar 2014 Skrevet 23. januar 2014 Det er norsk.. Merkelig, det skal ikke være slik som dette men jeg aner ikke hva som er feil. 0 Siter
cilie Skrevet 23. januar 2014 Forfatter Skrevet 23. januar 2014 Merkelig, det skal ikke være slik som dette men jeg aner ikke hva som er feil. Men takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.