Robbe Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg er plaget med at jeg blir meget stiv og støl i leggmusklene etter trening. Jeg har trent fast i mange år, men blir fortsatt no helt for j.... stiv i leggene når jeg har trent disse. Jeg tøyer ut etter trening. Dette skjer uansett om jeg har trent lett med mange repetisjoner (15+ rep) eller tungt og få (8+ rep). Jeg har ikke dette problemet på noen av de andre muskelgruppene. Hva kan dette komme av? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Robbe. Jeg hadde tenkt enda mer på oppvarming og nedtrapping med lett aktivitet etter treningen. Enda mer variert trening, slik at belastningen på leggmuskulaturen ble redusert. For en periode hadde jeg også massert leggene med ispose for å bedre sirkulasjonen. Lykke til.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.