susi2 Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei!! Jeg er ei jente p 14 år med diabetes. Det siste året har jeg slitt med spiseforstyrrelse og depresjoner, men jeg begynner å bli frisk nå. Jeg har ikke vært tynn, men jeg har ikke vært overvektig heller utenom i sommer da veide jeg 80kg, men har gått ned. I det siste har jeg fått den sultfølelsen! Jeg kan spise et stort måltid og kan etter en halvtime eller et kvarter være sulten igjen!...Jeg har gått ned minst 2kg ned i vekt fordi jeg kan se ribbeina mine hvis jeg strekker på meg og det kunne jeg ikke for en halv uke siden. Jeg har ikke sulta meg mer nesten bare spist. Jeg trener minst to ganger i uka + skolegymmen og avogtil sykler jeg 0,5- 1 mil. Men nå har jeg ikke trent så mye på grunn av turer i forbindelse med konfirmasjonen og litt sånn. Jeg har tenkt mye på rask forbrenning, men er ikke så sikker.....Da jeg begynte å slanke meg for et år siden kunne jeg og se ribbeina mine hvis jeg strakk meg og da tror jeg at jeg hadde gått ned 2-3kg....men nå spiser jeg bare!!!...magen min rumler etter 4 skiver... kan noen være så snill å svare..jeg er desperat!!...mange kozer og klemzer fra PS: jeg har ikke tenkt å sultemeg igjen eller noe slikt! jeg legger bare på meg på grunn av diabetesen....så ta det med ro.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei susi2, Jeg foreslår at du spør legen din om dette. Synes også du bør få en time til en ernæringsfysiolog som kan hjelpe deg med en kostplan. Det er dessverre ikke mye jeg kan gjøre for deg over internett med dette. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.