Gå til innhold

Kan du slette gufne kommentarer


Gjest denvakreblomsten

Anbefalte innlegg

Gjest denvakreblomsten

Hei webmaster. Kan du slette tråden jeg har startet som heter traumebehandling. Jeg får bare gufne kommentarer der og orker ikke mer. Vær så snill å slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest denvakreblomsten

Jeg kan ikke se at du får noen gufne kommentarer der...?

#76 mysan arodite

Medlem

Advarsler:

Skrevet i dag, 19:21

Korrigere meg selv på det : gufne er feil ord. Jeg er sliten og føler jeg går i stykker av dette all spørringen. Fordi jeg er så belastet.

Svar

Multisitat

Rediger

Rapporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<br />Kanskje du bør logge av nå og heller evt. komme tilbake om noen dager.

Anonymous poster hash: 0bbd6...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest denvakreblomsten

<br />Kanskje du bør logge av nå og heller evt. komme tilbake om noen dager. Anonymous poster hash: 0bbd6...293

Takk! Det var klokt av deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest denvakreblomsten

Webmaster: kan jeg få visket ut profilen min? Og gjerne slettet innlegget dersom det går fordi jeg ikke er komfortabel med alt jeg har utlevert der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Hei webmaster. Kan du slette tråden jeg har startet som heter traumebehandling. Jeg får bare gufne kommentarer der og orker ikke mer. Vær så snill å slett.

Hei,

 

Jeg har lest gjennom tråden og kan ikke se at kommentarene du har fått er upassende. Vi vil derfor ikke slette tråden. Om det er noen spesifikke detaljer du har oppgitt i tråden som du opplever som for utleverende, så kan du sende oss en pm om dette og vi vil vurdere om dette bør slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren ved å poste her når man har angst og angrer er at webmaster ikke skjønner din angst. Det er best å holde seg unna!

Ser den ;)

Anonymous poster hash: aa8d2...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...