Gå til innhold

Depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da en 16 år gammel gutt som en dag våknet opp å merket at noe var annerledes, jeg hadde ikke lyst til å gjøre noen ting.

Jeg bruker vanlingvis å spille ganske mye på data, men etter den dagen spiller jeg nesten ingenting, jeg merker at jeg ikke bryr meg, jeg sover mye mer, jeg spiser lite.

Moren min sier at det er bare bra at jeg har det sånn fordi at da spiller jeg ikke så mye, men jeg vet at noe er galt men hva? jeg skal dra til fastlegen å prate med han, å høre hva han har å si, mitt spørsmål er da hva tenker du om saken, jeg vet at det er ikke så mye du kan si utifra det lille jeg skriver, men utifra det du leser her, hva tenker du?

Anonymous poster hash: 3bd05...4b2
Skrevet

Jeg synes det er bra at du drar til legen hvis du føler at noe er gale. Jo før, desto bedre. Og det er desverre mange som venter altfor lenge med å få hjelp.

Det høres kanskje ut som om du sliter med depressive symptomer men kun en lege kan gi deg en diagnose.

Lykke til! :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er godt tenkt av deg. Ja, dette kan være en depresjon. Fint at du tar kontakt med fastlegen for å finne ut hva dette der.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...