Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er syk, og har nå bare orket å ligge i senga i en uke i strekk... Har klart å spise litt innimellom, men ikke så mye. Blir jeg feit da? Når jeg spiser litt men bare ligger stille hele dagen?

Anonymous poster hash: d67a7...9b9

Nei, men dersom dette vedvarer bør du ta deg en tur til legen. Det er jo ikke normalt og heller ikke sunt. Om du går litt opp eller ned i vekt bør ikke være din største bekymring for å si det sånn.

Hmm ut ifra det jeg kan se på google så blir forbrenningen din kanskje rundt 65% av den du vanligvis har, så dersom du spiser 2/3 av det du vanligvis spiser så holder du nok (ca) samme vekt.

Nå kommer det litt an på hvorfor/hvordan du er syk, men dersom du ikke har vært hos legen bør du ta deg en tur dit for det kan hende du har en sykdom som kan behandles.

Du vil forøvrig begynne å miste muskelmasse dersom du blir liggende for lenge og det er ikke gunstig for helsen på lang sikt (og det er heller ikke gunstig psykisk).

Anonymous poster hash: b1bae...3f1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...