Gå til innhold

Hva slags alarmselskap anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brann- og innbruddsalarm fra Verisure. Er godt fornøyd. Husker ikke nøyaktig pris; 4-500 kr pr måned. Har ikke hatt noen innbruddsalarm foreløpig, men brannalarmen har slått ut et par ganger, og da har de ringt meg umiddelbart og fulgt godt opp.

Hvis noen her har alarmselskap i sin bolig, kan dere være så snill å fortelle hva dere er fornøyd eller ikke fornøyd med? Pris, omfang, kommunikasjon med alarmselskapet osv.

Anonymous poster hash: 85b02...762

Vi hadde fra Sector alarm, så fikk vi et godt tilbud fra Verisure, de var mer moderne med app osv... Da Sector hørte vi hadde byttet selskap, kom de og ga oss et enda bedre tilbud og vi fikk gratis x antall mnd slik at vi slapp å tenke på bindingstiden til Verisure, og de ordnet alt med oppsigelsen og nedmontering og oppmontering... Veldig fornøyd med Sector. De har en nyere versjon de og nå, så det går på det samme som Verisure. Også sparte vi en del penger :)

Alarmen har slått inn et par tre ganger, en gang pga det ble litt mye stekeos.... de var kjappe og ringe og spørre om det var reelt (og jeg ble flau hehe... men betryggende), og et par ganger til hvor jeg hadde glemt å slå av alarmen når jeg kom inn pga jeg gikk inn via kjellerstua, de er det sensor, men ikke sånn boks man slår av med. Det som er dumt med Verisure og Sector er at app'en bare funker på Iphone (og android?), jeg har symbian - og der funker det ikke ennå.... Har ipad mini da, men den drasser jeg ikke akkurat på meg.

Det jeg syns er betryggende med å ha alarm tilknyttet et alarmselskap er mest det med brann: jeg har opplevd brann en gang før i leilighetskomplekset der jeg bodde før, jeg sov så tungt og det kunne like gjerne endt med at jeg ikke våknet.... så da er det betryggende at alarmselskapet også er tilknyttet alarmen, så brannvesenet blir varslet i en tidlig fase. Også det med innbruddstyver da, både det med skallsikring når man er hjemme og sover - man vet jo aldri hva som kan komme på natta.... eller når man er bortreist. Det hendte en gang at alarmen slo ut mens vi var borte, men det viste seg å være falsk alarm, kanskje noe som ramlet ned fra en benk eller noe? De var i alle fall kjappe med å ringe og si fra. De hadde ikke sett noe mistenksomt på kamera, og da vi kom hjem så alt uberørt ut.

Har kun erfaring med Verisure. Bare surr og rot. Ekstremt dårlige på oppfølging når det oppstår noe, vanskelige, lite forståelsesfulle og grinete kundebehandlere. Heldigvis er det ikke jeg som betaler for dette udugelige vaktselskapet da jeg kun leier. 

Anonymous poster hash: d1d03...c65
  • 4 måneder senere...

Annonse

Alarmen har slått inn et par tre ganger, en gang pga det ble litt mye stekeos.... de var kjappe og ringe og spørre om det var reelt (og jeg ble flau hehe... men betryggende), og et par ganger til hvor jeg hadde glemt å slå av alarmen når jeg kom inn pga jeg gikk inn via kjellerstua, de er det sensor, men ikke sånn boks man slår av med. Det som er dumt med Verisure og Sector er at app'en bare funker på Iphone (og android?), jeg har symbian - og der funker det ikke ennå.... Har ipad mini da, men den drasser jeg ikke akkurat på meg.

Det jeg syns er betryggende med å ha alarm tilknyttet et alarmselskap er mest det med brann: jeg har opplevd brann en gang før i leilighetskomplekset der jeg bodde før, jeg sov så tungt og det kunne like gjerne endt med at jeg ikke våknet.... så da er det betryggende at alarmselskapet også er tilknyttet alarmen, så brannvesenet blir varslet i en tidlig fase. Også det med innbruddstyver da, både det med skallsikring når man er hjemme og sover - man vet jo aldri hva som kan komme på natta.... eller når man er bortreist. Det hendte en gang at alarmen slo ut mens vi var borte, men det viste seg å være falsk alarm, kanskje noe som ramlet ned fra en benk eller noe? De var i alle fall kjappe med å ringe og si fra. De hadde ikke sett noe mistenksomt på kamera, og da vi kom hjem så alt uberørt ut.

vet ikke med Verisure. Men med Sector Alarm kan du logge deg inn på minside på nettet å skru av alarmen der vis man ikke har apple, android eller windows telefon som støtter appen

tante bassa

Vi har brann- og innbruddsalarm gjennom Verisure, og har hatt det i flere år. 

Fornøyd med oppfølging også. Brannalarmen har aldri gått, heldigvis. Men innbruddsalarmen har gått flere ganger, fordi junior glemmer å slå av alarmen som står på på natta, når han går inn på stua på morgenen. De er da veldig raske med å ringe, for å høre om alt er bra 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...