Gjest (Anonymous) Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 hei ! Nå er det snart helg igjen, og jeg planlegger å ha fest med gode venner og familie. Det jeg lurte på var hvilken vin det var mest kalorier i, hvitvin eller rødvin? Prøver å slanke meg litt, men vil egentlig vite det mest av ren nysgjerrighet. Egentlig burde det vel ikke være noen forskjell, vinen er jo laget av druer uansett? Håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 I min ernæringstabell er det en bitteliten forskjell i rødvinens favør kalorimessig (begge 10 vol% alk; hvitvinen halvtørr). Det er mer vann i rødvinen, og 2,5g karbohydrater i den røde mot ingen i hvitvinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 I min ernæringstabell er det en bitteliten forskjell i rødvinens favør kalorimessig (begge 10 vol% alk; hvitvinen halvtørr). Det er mer vann i rødvinen, og 2,5g karbohydrater i den røde mot ingen i hvitvinen. Argh! Det skulle være "karbo i hvitvinen og _ikke_ i rødvinen"..! Dette karboet skyldes forøvrig tilsatt sukker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.