påskelilje Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Dette ble en ganske bra uke, til å være meg: Tirsdag: Lang gåtur sammen med snart 10-åringen ( vi jogget litt, spurtet litt og hoppehinket også innimellom) - 1 time og 40 minutter Onsdag: 45 min badminton + 1 time Friskis og svettis Lørdag: 1 time og 45 min skitrening (skøyting) Søndag: 30 min styrketrening :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 For meg ble det en slapp avslutning på uka ettersom en forkjølelse kom snikende på torsdagskvelden: Mandag - 35 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 50 min styrke Torsdag - 51 min / 6,15 km jogge-/gåtur Fredag - 30 min styrke Lørdag og søndag - ingenting på grunn av forkjølelse... *sukk* Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg er frisk igjen! 0 Siter
cilie Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er superfornøyd! 5 x på treningssenter - hvor av en med pt og 5km ute i dag. (Men er vel opp i opp m alle helgeutskeielsene....) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er superfornøyd! 5 x på treningssenter - hvor av en med pt og 5km ute i dag. (Men er vel opp i opp m alle helgeutskeielsene....) Sist mandag står det i mine dagboksnotater - "Lærepenge - Ikke spis så mye godis og karbohydrater i helgene!" Tror ikke jeg sier noe om hva jeg har kjørt i meg denne helga... Og kommende helg er det vinterferie. Jadda. 0 Siter
påskelilje Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 For meg ble det en slapp avslutning på uka ettersom en forkjølelse kom snikende på torsdagskvelden: Mandag - 35 min styrke Tirsdag - hviledag Onsdag - 50 min styrke Torsdag - 51 min / 6,15 km jogge-/gåtur Fredag - 30 min styrke Lørdag og søndag - ingenting på grunn av forkjølelse... *sukk* Men jeg kommer sterkere tilbake når jeg er frisk igjen! Dette var jo bra, selv om helga ble slapp. Du kommer igjen når forkjølelsen slipper taket. God bedring! 0 Siter
påskelilje Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Jeg er superfornøyd! 5 x på treningssenter - hvor av en med pt og 5km ute i dag. (Men er vel opp i opp m alle helgeutskeielsene....) Det var jo knallbra :-) 0 Siter
cilie Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Sist mandag står det i mine dagboksnotater - "Lærepenge - Ikke spis så mye godis og karbohydrater i helgene!" Tror ikke jeg sier noe om hva jeg har kjørt i meg denne helga... Og kommende helg er det vinterferie. Jadda. Vi er flere, ja Det verste er jo suget som kommer i dag - nå - uff.. Jeg drømmer om en skål med smågodt!! 0 Siter
cilie Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Det var jo knallbra :-) Takk d samme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.